Barnehage

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
I dag er det to måneder til frøkna starter i barnehagen og med alt salget om dagen så lurer jeg på hva trenger hun til barnehagen? (..puh)

Vi har dress, votter, overtrekkssko, regntøy og ull.

All mat får hun i bhg.

Vi mangler sykkelsetet og hjelm, det skal jeg kjøpe når barnetrygda kommer i januar (kommer kvartalsvis her).
 
Skift trenger hun i bhg
Ting og tang til soving (ikke alle bhg stiller med vogn og poser)
ev. matboks til frokost
tøfler
bleier/våtservietter og ev. kremer hun trenger
 
Skift mangler jeg, alt det andre får hun i bhg (frokost, de har sovekrybber, bleier osv)..
 
Du får sikkert en utstyrsliste av barnehagen, om du spør :) Husk å navne alt av klær og utstyr, så slipper du å miste noe.
I tillegg er det smart å følge med på avdelingens planer. Ingen vil være de foreldrene som glemmer karneval, nissefest, foreldrekaffe osv :)
 
Synes det ser ut som du har utstyret i orden:)
 
Jeg synes det er praktisk med dobbelt opp av alt, sånn slipper å ta med dress, regntøy, gummistøvler osv frem og tilbake mer enn nødvendig.
 
Jeg synes det er praktisk med dobbelt opp av alt, sånn slipper å ta med dress, regntøy, gummistøvler osv frem og tilbake mer enn nødvendig.

God idé!
Barnehagen ligger veldig nærme oss, men vil også ha dobbelt.
 
Kan være greit å ha et tynt og et tykt mellomlagssett (ull eller fleece), sånn at det er enklere å regulere påkledningen i forhold til temperatur. Ellers så ser det ut som du har det du trenger :)
 
Vi skal i møte i bhg neste uke, veldig spent. Gøy for meg å møte hun som har ansvarlig for frøkna siden jeg ikke skal være med på å kjøre henne inn.
 
Back
Topp