Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Søkte dere før 1 mars da? Siden dere har fått svar ?Har fått plass fra 1.januar.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Når søkte du?Skal få svar denne måneden. Søkte fra januar og håper at med søskenprioritering vil jeg få plassen .. Hvis ikke blir jeg hjemmet..
1.03 mens fristen var tom 28.02 men fikk svar fra kommunen atvsøknaden skal behandles og at jeg får svar i juni dvs nåNår søkte du?
1.03 mens fristen var tom 28.02 men fikk svar fra kommunen atvsøknaden skal behandles og at jeg får svar i juni dvs nå![]()
Men du vet at det å behandle søknaden kan bety å si at vi ikke får plass før august eller at vi er på venteliste osv Jeg prøver ikke å tenke om det og i verste fall må jeg finne en dagmamma elååå så heldig dere er da..Da har jeg håp å å få plass i januar jeg å. Det stresser meg litt..
Ja det er sant!Men du vet at det å behandle søknaden kan bety å si at vi ikke får plass før august eller at vi er på venteliste osv Jeg prøver ikke å tenke om det og i verste fall må jeg finne en dagmamma el![]()