Barnehage

Nusse84

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Hvordan er det med dere og barnehageplass ? Satser dere på å komme inn i årsskifte? Eller skal dere gå hjemme til aug 2015? Har noen av dere tenkt på å eventuell benytte dagmamma? Eller å være det selv?

Vi håper på barnehage fra august 2015. Jeg begynner å jobbe 50% i januar og da tar samboer permisjonen sin. Han skal ta 50% permisjon over dobbelt så lang tid så vi håper at han med den ordningen og jeg med 50% jobb at vi klarer å sjonglere det uten dagmamma frem til aug :)

Lillegutt 5/3-14 <3

Vi studerer begge to, så satser på at vi klarer å sjonglere det til på et vis slik at vi kan ha han hjemme. Evt blir d dagmamma, orker ikke få bhg plass siden vi skal flytte når juni kommer.

Februar-14 mamma <3

Vi søker med oppstart 1.april tenker jeg, men er forberedt på at hun blir hjemme til aug 2015.

Sent from my iPhone using BV Forum

Min perm (+ ferie) er over i januar men da begynner jo pappapermen som er ferdig i slutten av april. Tviler på det er noen ledige plasser fra mai, så satser på august. Har lyst til å være lenger hjemme og drøye pappapermen slik at han er hjemme den siste stunden før sommerferie og så bhgstart. Må se litt ang penger, så langt tror jeg ikke sambo har tenkt enda.

Sent from my iPhone using BV Forum

Håper på barnehageplass så raskt som mulig (etter pappapermisjonen som er over i slutten av januar)... vet ikke hvordan vi ellers skal få det til.

Jeg også håper på barnehageplass i januar. Litt skeptisk til å ha dagmamma.. Men kom på nå at i verste fall jeg ta 20% perm uten lønn.. Grunnet at man får 5000 kr. Siden jeg jobber turnus, kan jeg prøve å få fri mest mulig av dagvaktene.. Og skaffe pass resterende dager, da det da ikke blir så mye.. Far går skole så blir ikke til at han tar ut perm.. Føler han er litt liten da han bare er 10 mnd når jeg er ferdig med perm

Har fått plass fra 1.januar.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Skal få svar denne måneden. Søkte fra januar og håper at med søskenprioritering vil jeg få plassen .. Hvis ikke blir jeg hjemmet..

Vi satser på plass fra august 2015, har fått kabalen til å gå opp frem til da :-)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg har ikke bestemt meg ennå :( Har søkt med oppstart i april, men frister å ta ulønnet perm når mannen er ferdig med sin permisjon. Ikke starte før i august.. Jeg vet jeg får plass der jeg jobber, men kunne kanskje tenkt meg at han startet i barnehagen rett borti gaten her. Da må vi vente til august (om vi er så heldig å få plass da, evig lang vente liste og babyboom i nabolaget)

1.03 mens fristen var tom 28.02 men fikk svar fra kommunen atvsøknaden skal behandles og at jeg får svar i juni dvs nå:)

ååå så heldig dere er da.. :) Da har jeg håp å å få plass i januar jeg å. Det stresser meg litt..

ååå så heldig dere er da.. :) Da har jeg håp å å få plass i januar jeg å. Det stresser meg litt..
Men du vet at det å behandle søknaden kan bety å si at vi ikke får plass før august eller at vi er på venteliste osv Jeg prøver ikke å tenke om det og i verste fall må jeg finne en dagmamma el :(

Men du vet at det å behandle søknaden kan bety å si at vi ikke får plass før august eller at vi er på venteliste osv Jeg prøver ikke å tenke om det og i verste fall må jeg finne en dagmamma el :(
Ja det er sant!

Har søkt om plass fra januar av.. søkte nav om utsettelse pga ferie og sykehusopphold, det er innvilget så siste dag med foreldrepenger er 6/2-15 så håper eg får plass i nærheten av jobb/hjemme.. ellers kan eg ikkje gå tilbake i jobb siden eg er alene.. aner ikkje når eg får svar...

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app

Vi vet ikke hvor vi bor til høsten, så vi har ikke søkt barnehage ol. Håper mannen min snart får jobb, så jeg vet hvor i verden vi ender opp.

Back
Topp