Barnehage

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Huff nå har vi søkt barnehageplass til lillegull... Oppstart august 2014... Hele kroppen spenner seg, jeg har ikke lyst. Men tanken på at Lillegull skal få vende seg gradvis til barnehagen med to dager i uken i et år før fulle dager, det er jo en mager trøst. Men hun er jo så liten! 1,5år bare neste sommer :o uff... Mammahjertet mitt gremmes over hvordan dette samfunnet har blitt. Skulle gjerne vært hjemme til hun var 3 år jeg!

Så enig med deg!! Skulle ønske jeg kunne ha henne hjemme lengre, men da går det ikke rundt med regninger ol. Heldigvis er det et år til hun skal begynne da! Men uansett!

Skal du være hjemme frem til neste sommer?
Ja, eller jeg er jo hjemme til hun er 2,5 da begynner jeg i jobb (forhåpentligvis). Studerer på nett så tar det hele hjemmefra, men hun skal være i barnehagen de to dagene i uka jeg studerer (har undervisning fra 9-15 eller 9-12 de dagene) slik at jeg får fullført og hun får vendt seg til barnehage før hun må begynne fultid der året etter. Tenker også som så at hvis vi ikke får plass (barnehagen er ganske liten her...) så gjør det forsåvidt ingenting for hun kaan jo være hjemme! Men er nok gøyest å ha noen å leke med mens jeg gjør skolearbeid.

Ja, eller jeg er jo hjemme til hun er 2,5 da begynner jeg i jobb (forhåpentligvis). Studerer på nett så tar det hele hjemmefra, men hun skal være i barnehagen de to dagene i uka jeg studerer (har undervisning fra 9-15 eller 9-12 de dagene) slik at jeg får fullført og hun får vendt seg til barnehage før hun må begynne fultid der året etter. Tenker også som så at hvis vi ikke får plass (barnehagen er ganske liten her...) så gjør det forsåvidt ingenting for hun kaan jo være hjemme! Men er nok gøyest å ha noen å leke med mens jeg gjør skolearbeid.

aha:) ja er jo greit og få gjort skolearbeid i fred. Her heller tror jeg ikke vi får barnehage plass før aug14 men det går bra. Har lagt av penger så har råd til det.

Vi har fått plass allerede vi! Begynner 1. Jan 14. Skal gå på avdelingen til søsteren i ett halvt år :) ja, de er små, men nå jobber jeg i bhg så jeg får fulgt med henne gjennom dagen og sett at hun har det bra. Blir jo korte dager og da, når jeg ikke bruker noe ekstra tid på kjøring mellom jobb og bhg :)

Vi har fått plass allerede vi! Begynner 1. Jan 14. Skal gå på avdelingen til søsteren i ett halvt år :) ja, de er små, men nå jobber jeg i bhg så jeg får fulgt med henne gjennom dagen og sett at hun har det bra. Blir jo korte dager og da, når jeg ikke bruker noe ekstra tid på kjøring mellom jobb og bhg :)
Samme som her! Mini har plass fra september(måtte gjøre det slik for å være sikker..), men begynner ikke før februar. Da blir det et halvår på samme avd som storebror. Det er tidlig, men barnehagen vi bruker er utrolig bra, så jeg bekymrer meg ikke. Og den ligger 200 meter fra oss, samtidig som at både jeg og typen styrer arbeidsdagene litt selv, så dagene blir ikke så lange i starten

Da har jeg søkt barnehageplass fra og med januar. Blir 2 dager og ikke fulle dager. Spennende og vemodig!

Back
Topp