Barnehage

Aner ikke.. :( Har søkt plass fra februar, men får ikke svar på søknaden før to måneder før, altså i desember.. Får vi ikke plass aner jeg ikke hva vi skal gjøre :(
 
Vi har fått plass fra 15.desember, men han blir hjemme til i mars om gubben bestemmer seg for å ta sine uker i strekk.
 
Baby blir hjemme til sommeren 2014 (1,5år) og så begynner vi nok i august med 2 dager mens jeg går på skolen
 
Ja her kan vi bare glemme og få plass fra januar , så blir nok ikke barnehage før august 2014. Så må ha en del ulønnede mnd. Men innom jobb i tre mnd da pappaen er hjemme.
 
Baby blir hjemme til sommeren 2014 (1,5år) og så begynner vi nok i august med 2 dager mens jeg går på skolen
Så flinke dere er til å få det til :) Fatter ikke hva jeg skal gjøre jeg.. Må jo ha ungene 100 % i bhg og vet ikke om vi har råd til det på bare en inntekt..
 
Her skal snuppa begynne i august 14, kommer til å søke om kontantstøtte i di mnd etter permisjonen er ferdig :)
 
Her skal snuppa begynne i august 14, kommer til å søke om kontantstøtte i di mnd etter permisjonen er ferdig :)
Du får kontantstøtte fra 1 år til de begynner i bhg;)
 
Ah, da må jeg ta ulønnet perm fra oktober til desember, mannen skal ha perm fra da er planen :)
Det må du nok.. Dumme NAV fortalte meg sist at det er fra permisjon er ferdig til de begynner i bhg.. Så da søkte ikke vi før permisjonen gikk ut da hun var over 1,5 år (pga utsettelse fikk hun vært lenge hjemme), fikk da etterbetalt for 3 måneder, men det var likevel tre måneder vi mistet=( Hadde vært godt for økonomien vår og hatt de ekstra pengene altså:p
 
Det må du nok.. Dumme NAV fortalte meg sist at det er fra permisjon er ferdig til de begynner i bhg.. Så da søkte ikke vi før permisjonen gikk ut da hun var over 1,5 år (pga utsettelse fikk hun vært lenge hjemme), fikk da etterbetalt for 3 måneder, men det var likevel tre måneder vi mistet=( Hadde vært godt for økonomien vår og hatt de ekstra pengene altså:p

Åh, ja, nav er dumme!
Kjipt å miste di pengene ja :/
Ja, det skjønner jeg godt! :p
 
Åh, ja, nav er dumme!
Kjipt å miste di pengene ja :/
Ja, det skjønner jeg godt! :p
Ja, og nå mister jeg kanskje mer, for jeg leverte nettopp siste skjemaet nå (litt senere enn planlagt) og ene ferieuka som jeg skulle utsette permisjon for var i påsken, og da var de brått usikre på om det gikk an siden det allerede hadde vært :( x-er fingrene for at det går bra, hvis ikke må vi planlegge en del av permisjonen på nytt..
 
Ja, og nå mister jeg kanskje mer, for jeg leverte nettopp siste skjemaet nå (litt senere enn planlagt) og ene ferieuka som jeg skulle utsette permisjon for var i påsken, og da var de brått usikre på om det gikk an siden det allerede hadde vært :( x-er fingrene for at det går bra, hvis ikke må vi planlegge en del av permisjonen på nytt..

Huff, så utrolig kjipt :-/
Krysser fingrene for at det går i orden og dere ikke må planlegge alt på nytt! :)
 
Huff, så utrolig kjipt :-/
Krysser fingrene for at det går i orden og dere ikke må planlegge alt på nytt! :)
Takk:) Er jo min egen skyld i tilfelle som ikke leverte tidligere, hadde jo alt klart, bare somlet så veldig.. Men mener ikke det sto noe sted at man måtte levere før ev ferie.. Hmmmm.. Får vel bare vente og høre hva forvaltningen sier...
 
Lillemor her begynner august 14... Vet ikke helt hvordan vi skal løse det enda,men det ordner seg nok... Fruen skal jobbe 50% og ha 50% perm, så får jo strukket det ut litt da :)
 
Ååh med kontantstøtte kan vi leve som konger i forhold til nå
 
Men dere ang kontantstøtte:
5000 det første året og så...?
Missliker at regjeringen legger opp til at barna MÅ i barnehage...
 
Back
Topp