Barnehage

Og slappfisk! Skulle ønske jeg gadd å trene :p haha
 
Samme her.
ImageUploadedByBV Forum1362691764.633898.jpg
Drikker Lite da :p
 
Haha, det er jo nesten det samme som å trene da ;)
 
Faktisk ;) *flex*
 
Eg ammer... Det forbrenner også, trener eg også då?:)
Jeg også. Vi er flinke! Men du spiser vel litt junk også du.

Bare jeg som prøver å holde meg til lørdager, men allikevel må passe vekta. :(
 
Må passe på vekta her, skal ikke mye til før jeg legger på meg (eller tar av, for den saks skyld). Men jeg er så glad i mat og drikke :p
 
Samme her :p eg ete mykje dritt, og har aldri slita med vekta.. bortsett frå at eg var gravid :,
 
Må passe på vekta her, skal ikke mye til før jeg legger på meg (eller tar av, for den saks skyld). Men jeg er så glad i mat og drikke :p

Tror ikke på deg. Du ser så fin og fjong ut på alle bilder. Jeg derimot har så mange bilder i ulike str. at jeg synes det er fælt å titte i album. :p
 
Haha. Jeg har vist S, bare spør henne! ;)
 
Tror ikke på deg. Du ser så fin og fjong ut på alle bilder. Jeg derimot har så mange bilder i ulike str. at jeg synes det er fælt å titte i album. :p

ImageUploadedByBV Forum1362768730.869510.jpg
 
Den kjolen på bilde nr 2 var fiiin :D
 
Haha ;) synd den ikkje passer då, sjøl om det er slik at du ikkje ønsker å bruke den størrelsen :)
Kan sikker syes inn litt :) Den var dyr! Men jeg brukte den i to bryllup hvor jeg var forlover :p
 
Kan sikker syes inn litt :) Den var dyr! Men jeg brukte den i to bryllup hvor jeg var forlover :p
Synes den som ikke var sort var så fin. Den dere mener? Du var litt mer lubben der ja. Men ikke så ille. ;)
 
Back
Topp