Barnehage

lillerypa

Forumet er livet
Har alle fått søkt barnehageplass? Eller er det som skal være hjemme lengre?
Jeg skal heldigvis være hjemme helt til barnehagestart i august, men syns tiden går så fort, skulle gjerne vært hjemme med snuppa lengre :)

Jeg blir nok hjemme en stund til, men har søkt plass fra august. Gruer meg litt, men tror det blir kjekt for ham også.

Gruer meg også, tror kanskje snuppa er av den litt engstelige typen.. Men så er hun veldig nysgjerrig og liker at det skjer ting, så forhåpentligvis vil hun like at det skjer litt mer enn det gjør hjemme med mamman :p

Er det jeg også tenker, at han kan ha godt av å få flere å spille på enn bare mamma, pappa og eldre søsken. Også er det kjekt å ha plassen hvis jeg skulle få meg en jobb eller komme igang med behandling.

Jeg har ingen jobb å gå til når snuppa begynner i bhg, men håper veldig at jeg kan få en :p

Vi har søkt fea august. Har bare fem uker igjen av permisjon jeg nå. :(

august her også, men blir hjemme med henne i juni og juli

Vi har søkt fra August. :) Jeg har søkt skole men skal jobbe frem til det. Begynner om 4-5 uker. :/

Har søkt fra 1. august. Skal på skole selv den 16.(?) og vil ha litt tid til innkjøring før det :)

Har også søkt fra 1.august. Får meg forhåpentligvis jobb, så vil også ha litt tid til tilvenning før jeg begynner :)

Men vet ikke om det er vanlig at de får begynne så tidlig? Syns noen sa at det er vanlig å ta inn nye barn fra midten av august..

Sikkert rundt den datoen overalt da.. :(

Burde jeg kontakte barnehagen jeg har søkt på og si at 16. går bra det også? Sånn at ikke vi blir nedprioritert pga. at jeg satt dagen til 1.? :o
Husker fra jeg jobba i barnehage at de tok inn barna litt på løpende bånd, slik at ikke alle starta samme dag!

neida, Maria :) Det trur eg ikkje er nødvendig ;) Du kan jo liksom ikkje lukte kva dag som passer dei best ;) Dei setter deg uansett opp på den datoen dei har tid :P

Fjuh ;) Satser på at vi får plass på den vi aller helst vil ha! Har bare søkt på 3 jeg :o Burde kanskje tatt 6 for sikkerhets skyld? :p

Vi kunne ikke sette opp mer enn to ønsker vi. :(

Back
Topp