Barnehage?

Greit og søke fulltidsplass, så kan man heller søke om mindre plass hvis man finner ut av det ikke trengs med full plass:) Minner meg om at jeg må søke plass til Emmeth også;) Uff, kjedelig og høre samboeren din er syk:( Håper han blir frisk igjen:) Neinei, hadde ikke vært den samme om jeg ikke hadde hatt den oppveksten jeg har hatt:) Jeg har kommet langt i livet mitt og har det stort settt veldig bra! Psyken min har bare hatt seg en liten knekk, men veit jeg kommer meg igjen:D Det man ikke dør av, blir man desto sterkere av:D Jeg har vært utrolig heldig som har hatt mine besteforeldre og har kunnet bo hos dem, er de evig takknemlig<3

Vi har og søkt 100% siden jobbsituasjoneb min foreløpig er litt ukjent.
Håper på å søke ned til 60%, slik vi gjorde med T det første året :-)

Vi har og søkt 100% siden jobbsituasjoneb min foreløpig er litt ukjent.
Håper på å søke ned til 60%, slik vi gjorde med T det første året :)

Ja, det er jo kjempelurt, så kan dere heller søke ned til 60 %:) Mye bedre det enn og stå og manlge plass, for det er ikke fullt så greit! Koselig at dere har mulighet til og ha han hjemme også:)

Ja, det er jo kjempelurt, så kan dere heller søke ned til 60 %:) Mye bedre det enn og stå og manlge plass, for det er ikke fullt så greit! Koselig at dere har mulighet til og ha han hjemme også:)
Ja jeg synes det var fint med T. Mannen var hjemme med han første høsten, to dager i uken. Og jeg på våren mens jeg skrev bachelor.
Håper det blir studier på meg, og en deltidsjobb så vi kan kombinere!!

Ja jeg synes det var fint med T. Mannen var hjemme med han første høsten, to dager i uken. Og jeg på våren mens jeg skrev bachelor.
Håper det blir studier på meg, og en deltidsjobb så vi kan kombinere!!

Ja.. det er jo veldig lurt:):):) og kjempefint for de små:rolleyes:

Back
Topp