Barnehage

Mrs White

Forelsket i forumet
Jeg har begynt å jobbe, pappaen er hjemme. Men i april trenger vi barnehage... Og det ser dårlig ut..

Hva gjør man da når ingen av oss veldig enkelt kan ta fri fra jobb i tre måneder til, ei heller å jobbe redusert?

Vi har førhørt oss om dagmamma og fått svar fra to jenter som går hjemme med sine babyer. Jeg føler ikke meg trygg.. Men kanskje det er vår eneste alternativ. :(

Vi har ikke familie i nærheten...
 
Vi får heller ikke bhgplass, så da må vi bare gjøre det beste ut av det. Kan jo hende disse jentene kan være flinke med barn da? Kan jo spørre om å komme på et besøk for å sjekke kjemi mellom barnet og damene samt se hvordan de har det? Trenger jo ikke binde seg selv om du sjekker ut omstendighetene :)
 
Vi var i samme situasjon som dere inntil for 2 dager siden, da de plutselig ringte fra bhg til storesøster og hadde plass til henne fra 1 mars :) Hun begynner 2 april, da mannen er ferdig med permisjonen.

Vi hadde også tenkt til å skaffe dagmamma om det ikke ordnet seg, og tror det hadde gått fint om vi hadde blitt kjent med henne og sett hvordan det var der barna skulle være :)
 
Back
Topp