barnehage

baby_doll

Forelsket i forumet
syns det er fryktelig skummelt å tenke på at småen skal begynne i barnehage en gang i fremtiden.vet hun har godt av det meeen jeg  syns det er skummelt å sende henne vekk.har ikke søkt enda og vet ikke når jeg skal søke heller.jeg jobber bare fra 16-20 i hverdagene og noen dager fri og samboer jobber til to og er hjemme til jeg skal gå.så sånn sett så "trenger" vi ikke barnehage.vet bare at det er bra for småen da.ellers kunne hun sikkert bare vært hjemme.uff..skumle skumle barnehagen:P

verst for mammaen..:P

Jeg liker ikke dette at alle SKAL i barnehage. Har man mulighet til å være hjemme lenger enn vanlig så hvorfor ikke! Jeg håper å slippe barnehage til snuppa er tre år, da tenker jeg at hun har utbytte av det og muligens trenger det. Selv gikk jeg ikke i barnehage og kunne både lese og skrive før jeg begynte på skolen, og hadde ingen problemer med å få venner etc. T.o.m HS sa det var bare fint hvis jeg kunne ha henne hjemme og hvis det var opp til henne å bestemme skulle ingen barn i barnehage før tre år.
Alle trenger ikke være A4.    Vi trenger vel ikke barnehagedebatt her, men når det ikke er tvingende nødvendig å ha henne i barnehage så syns jeg godt du kan ha henne hjemme en stund, hvis det er det du helst vil. [:)]

Synes også det er litt skummelt, men tror nok ungene blir å stortrives! :) Og tenk så godt det er for deg og kan ha noen timer "fri" om dagen før du skal på jobb også da ;)

Jeg mener nå det er flere fordeler med å gå i barnehagen enn å ha de hjemme til de er 3 år, spesielt med tanke på sosialisering og læring!

Sjøl gikk ikke eg i barne hage før eg var 4 år, fordi at min mor hadde egen barnehage hjemme i kjellerleiligheten! Nå har eg søkt barnehage til småen(søkte når han var 3 mnd), men har ikke fått plass noen steder! Men no gidder eg ikke å stresse, sambo tjener nok til at kan gå hjemme til han får plass, så får se hva som skjer framover![:D]

ORIGINAL: MariSafari

Jeg mener nå det er flere fordeler med å gå i barnehagen enn å ha de hjemme til de er 3 år, spesielt med tanke på sosialisering og læring!

sign..syns d er vondt å se barna når de begynner hos bhg i 3-4årsalderen, for de har mistet så mye som de må ta igjen samtidig som omvenningen fra å være hjemme til å være i bhg er vond jo senere man venter. Det har ingenting å gjøre med om man kan lese eller skrive før skolestart.det syns jeg egentlig ikke er så veldig viktig for noen barn[;)]

ORIGINAL: *Kolibri*

ORIGINAL: MariSafari

sign..syns d er vondt å se barna når de begynner hos bhg i 3-4årsalderen, for de har mistet så mye som de må ta igjen samtidig som omvenningen fra å være hjemme til å være i bhg er vond jo senere man venter. Det har ingenting å gjøre med om man kan lese eller skrive før skolestart.det syns jeg egentlig ikke er så veldig viktig for noen barn[;)]

Enig, lese og skrive lærer man uansett - og det er ikke noe man skal kunne etter å ha gått i barnehagen.... Hehe.

Back
Topp