Barnehage

Ruthie88

Glad i forumet
Syns det er så fælt å måtte søke barnehageplass jeg. Hva syns dere? Vet dere om det går an å få omvisning på bhg-ene?
Er så vant med å ha gutten min hjemme nå så må si det er vemodig å bare søke [8D] (selv om jeg vet han har godt av å være der sikkert)
Minstejenta skal være hjemme til januar 2012 om ikke lengre..

Driver og og skal søke bhg fra høsten av for 2009 gutten min.
Synes det er helt grusomt at han skal "dra fra meg", selv om vi bare skal ha ahn der 2 dager i uken :P
Glad minstemann skal være hjemme til høsten 2012

Du får nok komme i bhg på omvisning ja, bare og ta kontakt med de [:)]

ORIGINAL: syddihodet

Driver og og skal søke bhg fra høsten av for 2009 gutten min.
Synes det er helt grusomt at han skal "dra fra meg", selv om vi bare skal ha ahn der 2 dager i uken :P
Glad minstemann skal være hjemme til høsten 2012

Du får nok komme i bhg på omvisning ja, bare og ta kontakt med de [:)]

Så godt å høre at det ikke bare er meg som er slik [8D] Er 2009 gutten min også :)
Så er jeg redd de ikke passer på han slik jeg ser for meg og masse fælt :p
Skal søke 40% til jenta vår så ser vi hvordan det går med jobb og sånn. Vil helst ha henne hjemme til høsten 2012.

Tror det er null problem å få komme en tur på besøk [;)]

Får ringa på mandag og høre .. [:)] Er jo bare en uke og noen dager til fristen så [:)]

Hmm.. fristen var 15. her, så jeg har allerede søkt. Men litt vanskelig når jeg ikke har peiling på barnehager og sånn! [:'(]

ORIGINAL: mamihe

Hmm.. fristen var 15. her, så jeg har allerede søkt. Men litt vanskelig når jeg ikke har peiling på barnehager og sånn! [:'(]

Ja syns og det. Og hadde vært greit å vite hvem vi skal sende barna våres til. Blææææh [8D]

Hvor har du søkt da mamihe? Du kunne bare spurt meg! Kjenner til ganske mange av bhg i hgsd :)
Ruth88 : skal ikke være noe problem å gå på besøk å få omvisning! Trenger ikke ringe på forhånd en gang! Søker du minstesnuppa også inn fra høsten?

ORIGINAL: mariferrari

Hvor har du søkt da mamihe? Du kunne bare spurt meg! Kjenner til ganske mange av bhg i hgsd :)
Ruth88 : skal ikke være noe problem å gå på besøk å få omvisning! Trenger ikke ringe på forhånd en gang! Søker du minstesnuppa også inn fra høsten?

Sikker på at jeg ikke må ringe? Vil ikke trenge meg på [8D] Minstesnuppa søke eg fra januar 2012 [:)] Kun 40% da [8D] Vet ikke om jeg klarer å slippe henne fra meg da heller men [:D]

jeg syns ikke det er fælt jeg ! Live stortrives i barnehagen og kan ho velge vil ho heller dit enn å være hjemme med meg ! har søkt inn mini fra august av, men begynner nok ikke før i september/oktober !

du får nok lov å komme på besøk ! men jeg hadde ringt, litt kjedelig om du kommer midt i legging eller en samling eller noe!

Hei [:)]
Jeg jobber i bhg og jeg skjønner at du ikke synes det er kjekt å søke ham inn i bhg, men jeg tror bare sønnen din synes det er kjekt å komme ut og treffe andre barn[:)]

Du trenger ikke å ringe før du kommer, vi pleier å ta i mot foreldrene uansett. Men hvis du ringer kan du avtale tid og da har kanskje barnehagepersonalet litt bedre tid til å ta i mot dere og vise dere rundt. Lykke til[;)]

ORIGINAL: ~Bluebell~

Hei [:)]
Jeg jobber i bhg og jeg skjønner at du ikke synes det er kjekt å søke ham inn i bhg, men jeg tror bare sønnen din synes det er kjekt å komme ut og treffe andre barn[:)]

Du trenger ikke å ringe før du kommer, vi pleier å ta i mot foreldrene uansett. Men hvis du ringer kan du avtale tid og da har kanskje barnehagepersonalet litt bedre tid til å ta i mot dere og vise dere rundt. Lykke til[;)]

Tror nok bare det er tanker før han begynner.. *håper hvertfall det*
Takk for tips [:)] Regner med han kommer til å stortrives [:)] Elsker og være ute og blant andre barn så [:)]

jeg syns ikke det er noe trist eller noe for jeg vet så utrolig godt at de har så innmari gått av og gå i bhg, storebror begynte da han var 10 mnd lillebror begynner også når han er 10 mnd da skal han gå 2 dager i uken fra august til oktober i oktober begynner han fullt så går jeg ut i jobb i midten av oktober

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

jeg syns ikke det er fælt jeg ! Live stortrives i barnehagen og kan ho velge vil ho heller dit enn å være hjemme med meg ! har søkt inn mini fra august av, men begynner nok ikke før i september/oktober !

du får nok lov å komme på besøk ! men jeg hadde ringt, litt kjedelig om du kommer midt i legging eller en samling eller noe!

sign[:D]

syns det var spennende når vic skulle begynne i bhg som 1 åring. men ville ikke ha henne inn før det da.
det var jo litt trist de første gangene jeg skulle forlate henne der, satt bare hjemme og trippet og gledet meg til å hente.

men de har så utrolig godt av å komme i bhg og ikke henge i rompa på oss mammaer hele tiden.
er jo kun oss det er ille for når det kommer til bhg,barna elsker det jo.

her lurte vi på om vic ville ned i 50% bhg, men da begynte hun å grine...
hun har 100% plass, men er ikke i nærheten av å trenge det. siden samboer er hjemme 1 mnd av gangen med jobb. jeg jobber ikke fult og har også kvelder og helger i mitt yrke. men hun elsker det..

ORIGINAL: mariferrari

Det glemte jeg jo [&:]
Men har en svigerinne som også jobber i barnehage, så fikk litt hjelp der [:)]
Men hvilke barnehager sør i byn hadde du anbefalt? [:)]

ORIGINAL: *Nikki*

syns det var spennende når vic skulle begynne i bhg som 1 åring. men ville ikke ha henne inn før det da.
det var jo litt trist de første gangene jeg skulle forlate henne der, satt bare hjemme og trippet og gledet meg til å hente.

men de har så utrolig godt av å komme i bhg og ikke henge i rompa på oss mammaer hele tiden.
er jo kun oss det er ille for når det kommer til bhg,barna elsker det jo.

her lurte vi på om vic ville ned i 50% bhg, men da begynte hun å grine...
hun har 100% plass, men er ikke i nærheten av å trenge det. siden samboer er hjemme 1 mnd av gangen med jobb. jeg jobber ikke fult og har også kvelder og helger i mitt yrke. men hun elsker det..

Betryggende å høre hvertfall[:)] Vet du om det går an å søke 50% første halvår og evt. få mer hvis han skulle like det til nyåret ? eller? [:)]

har søkt, Storebror stortrives, om jeg skal studere og jobbe litt på siden så blir dte nok kortere dager innimellom, og litt fri

Back
Topp