Barnehage

Bøllefrøimagen

Elsker forumet
❤️Mailykke 2022❤️
Om jeg har 75% jobb.. Og ønsker at mini skal være i barnehagen 4 dager i uka.. Må det være en fast dag hver uke, som hver mandag f.eks, eller kan en bestemme litt selv?
Jeg jobber skift, så er vanskelig å si hvilke dager man har fri.

tror det må være faste dager ja.. Tror du kanskje kan veksle på partall- og oddetallsuker f.eks man+tirs+tors+fre og man+tirs+ons+tors..

Eller så må du betale for full plass og bare ta fri når du vil......

en kan søke plass helt ned i 20 %

ORIGINAL: besnik

det tenkte jeg å gjøre hvertfall[;)]

Snakket med min svigerinne igår som eier barnehagen der mini skal begynne,og hun sa at vi kunne bytte fra hel til halv plass en gang i halvåret[:)]

ORIGINAL: happymeg

ORIGINAL: besnik

det tenkte jeg å gjøre hvertfall[;)]

Ja, det spørs om vi må gjøre det da..[:)]

Her i Ålesund har vi kulør barnehage, og når vi var på besøk der med markus, så fikk jeg vite at om han var på 80% der, så fikk jeg velge hvilken av dagene i uken han skulle ha fri.. Var bare å si ifra uken før.. Så der kunne han velge hvilken dag, og ha forskjellig dag hver uke :) 

ORIGINAL: Markussinmamma

Her i Ålesund har vi kulør barnehage, og når vi var på besøk der med markus, så fikk jeg vite at om han var på 80% der, så fikk jeg velge hvilken av dagene i uken han skulle ha fri.. Var bare å si ifra uken før.. Så der kunne han velge hvilken dag, og ha forskjellig dag hver uke :) 

Åh, det er jo kjempegreit da![:D]
Jeg skal snakke med de i barnehagen når vi vet om vi har fått plass. Kan jo hende vi kan gjøre det sånn..

ORIGINAL: sicret

Kommer helt an på barnehagen det. I barnehagen som storebror går er det enten heldagsplass eller delt heldag som det heter. Storebror hadde delt heldag første året han gikk i barnehagen og da var han der 2 dager ene uke og 3 dager neste. Det var litt lite egentlig, men hadde ikke så lyst å betale for full plass og ikke bruke den, koster tross alt litt. Men blir å gjøre det nå med lillebror, for det blir rett og slett for lite med delt heldag, angrer litt på at ikke vi gjorde det med storebror også.

ORIGINAL: giggsy

ORIGINAL: sicret

Kommer helt an på barnehagen det. I barnehagen som storebror går er det enten heldagsplass eller delt heldag som det heter. Storebror hadde delt heldag første året han gikk i barnehagen og da var han der 2 dager ene uke og 3 dager neste. Det var litt lite egentlig, men hadde ikke så lyst å betale for full plass og ikke bruke den, koster tross alt litt. Men blir å gjøre det nå med lillebror, for det blir rett og slett for lite med delt heldag, angrer litt på at ikke vi gjorde det med storebror også.

Her kan vi velge mellom alt mulig.. Kan til og med kjøpe 1 dag![8D]

Back
Topp