Barnehage

ORIGINAL: brownie*

Ja i fra august 2011[:)]

Har søkt fra 1. juli, men regner ikke med å få en evt. plass før i slutten av august.

Har ikke søkt enda.. Vet ikke helt om jeg skal søke fra august eller før..

Nope[:)] Blir ikke før høsten 2012.. Jonathan skal til dagmamma når permisjonen er ferdig(som er mammaen min).

første dag i morgen[:(][8|]

Håper på å få fra våren 2011.

ORIGINAL: ToSmå2010

Har ikke søkt enda.. Vet ikke helt om jeg skal søke fra august eller før..

Samme her.

vi og, gleeeder meg til lillegutt skal få kose seg i bhg[:D]

ORIGINAL: Lussa88

første dag i morgen[:(][8|]

Oi masse lykke til[:D] Det går nok supert...

Trykket på høsten 2011, men er litt usikker.
Jeg har muligheten til å være hjemme med han til i 2 år til hvis jeg vil, men jeg tor nok jeg begynner å bli litt små rar av å gå hjemme lenger enn til neste høst. Men tror ikke jeg vil ha en inn før i september /oktober kanskje...

annet. hun går til dagmamma nå fram til hun skal begynne i barnehagen min 1 mars. så fra 1 august har vi søkt henne inn i en barnehage i den kommunen vi bor i.

Jeg trenger bhg plass fra mai av egentlig, men siden jeg nok en gang bor i en dritt kommune uten full dekning, så blir det nok fra august av.

har søkt fra august... men trur vi sier nei til plassen, eller bare har 2 dager i uka..
jeg vil helst gå hjemme, men lurer litt på og få meg en liiiiten jobb, så jeg kommer meg ut litt..[8D]

Stemte annet siden hun allerede har begynt. [8D]

Det burde nok vært et alternativ som het vår 2011 da permisjonen for de fleste er over i våres og flere steder har ledig kapasitet selvom hovedopptaket ikke er før i august[;)]

samme her

Vi søker fra hovedopptaker i august.. [:)]

Søkt fra august 2011 [:)]

Back
Topp