Barnehage....

ingz

Glad i forumet
M begynte i barnehage på tirsdag å er nå blitt forkjøla! Så jeg lurer på om hun kan dra dit idag ? Har ikke noe feber å har ikke hatt det heller. Er tett i nesen og hoster en del :) Hva hadde dere gjort?

Så lenge hun ikke har feber og allmentilstanden er bra, så ser jeg ikke noe problem med å sende. Blir det plagsomt for henne å være der, kan de jo bare ringe deg.
Mi har gikk i bhg hele forrige uke med tett nese og hoste.

ja det høressånn ut... bare vent, hun kommer nok til å være ofte tett i nesen og hoste de første mnd i bhg, så lenge hun er som hun ellers pleier å være villejeg sendt hun.. [:)]

ORIGINAL: floppen

Så lenge hun ikke har feber og allmentilstanden er bra, så ser jeg ikke noe problem med å sende. Blir det plagsomt for henne å være der, kan de jo bare ringe deg.

Oki, da drar vi :) Hun leker som hun bruker og er ikke slapp eller noe! Bare tett og hoster en del ;) Skal snakke med de ansatte når jeg kommer dit ;) Takk for svar!

ORIGINAL: Knottet2

ja det høressånn ut... bare vent, hun kommer nok til å være ofte tett i nesen og hoste de første mnd i bhg, så lenge hun er som hun ellers pleier å være villejeg sendt hun.. [:)]

Ja, det vet jeg [;)] Men hun har vært MYE forkjølet før også. Går ikke lengre enn 2-3 uker før hun blir syk igjen liksom... blæh..

ORIGINAL: Tone88

Oki, da drar vi :) Hun leker som hun bruker og er ikke slapp eller noe! Bare tett og hoster en del ;) Skal snakke med de ansatte når jeg kommer dit ;) Takk for svar!

Går nok veldig bra :) For det første bhg året er det gjerne mye forkjølelse. Du får bare si til de ansatte at hvis dem ser at ho plages, så kan dem jo ringe deg:)

så lenge allmentilstanden er god å ingen feber, så hadde ej latt mine gått. snuppa mi er konstant snørrete hele vinterhalvåret mens broren hoster som en tulling...

snørr og hoste er hverdagslig i en barnehage!
så lenge ungen ikke har feber ville jeg sendt ungen i barnehagen!

Back
Topp