Barnehage

kasandre

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Hva trenger ho til bhgstart og hvordan gikk det i starten? Hvordan følte/føler dere det å levere fra dere småtrolla?? Eg har så vooooondt inni meg ved tanken på ho starter om 2 mnd [8D]

I barnehagen her så skal de ha med mat, 2 sett med bytteklær og uteklær.
Her betaler jeg for bleiene,lunch frukta og melk..
Og vi kan sende med grøt som står der og bare sende med middagsglass og melk hver dag..

ORIGINAL: mammajuli/oktober

Til mine har jeg regntøy, gummistøvler, vinterstøvler, ullklær, fleeceklær, regnvotter, ullvotter, luer, halser, vinterdress. Vilja har høstdress fra Reima, men den blir nok for stor denne høsten Så da bruker vi en todelt dress som vi har arvet. En sekk til å ha med på tur, matboks, drikkeflaske. I tillegg vil gjerne barnehagene ha 2 skift som ligger der.

Vilja går ikke ennå, så har ikke kjøpt gummistøvler og vinterstøvler ennå.

Jeg synes det var grusomt å levere fra meg Victor. Gråt i bilen på vei til jobb den første uken, men så ble det bedre etterhvert. Gruer meg like mye med Vilja nå.

Lykke til! Jeg mente jeg hadde fått med meg at BM ikke skulle begynne i barnehage?

Ho skulle egentlig ikkje det, men eg ser på ho at ho gørrkjeder seg om ikkje vi finner på noe hele tiden... Og så fallt eg over en videreutd. eg kunne komme inn på- da kunne eg også få bhgplass til ho fra 1 november [:)] Eg gruer meg, men gleder meg samtidig. Føler det er grusomt så fort tida går og fælt at vi må "gi slipp" på de små og la de være selvstendige og utforske verden [8D]

Ho skulle egentlig ikkje det, men eg ser på ho at ho gørrkjeder seg om ikkje vi finner på noe hele tiden... Og så fallt eg over en videreutd. eg kunne komme inn på- da kunne eg også få bhgplass til ho fra 1 november [:)] Eg gruer meg, men gleder meg samtidig. Føler det er grusomt så fort tida går og fælt at vi må "gi slipp" på de små og la de være selvstendige og utforske verden [8D]

Ka vidareutdanning du ska ta? :-) blir spanande med bhg.. Ane skal byrja 15. oktober :-)

Bleier, skifteklær (bodyer, bukser, strømpebukser, sokker), kremer hvis hun bruker det, fleeceklær, ullklær, lue, lester, votter, regnklær og parkdress/vinterdress, sko. Han får alt av mat i barnehagen her, så matboks og sånn trengte vi ikke.

Jeg syntes det var grusomt å gå fra han første gangen. Han skrek og jeg skrek straks jeg gikk ut av barnehagen. Tårene bare trilla. Men han hadde roa seg etterhvert, så da gikk det lettere de andre gangene, selv om han fortsatt gråt, så visste jeg at han kom til å slutte når jeg var ute. Nå går det veldig bra, han bare flirer når jeg går.

ORIGINAL: Zala85

Ka vidareutdanning du ska ta? :-) blir spanande med bhg.. Ane skal byrja 15. oktober :-)

Eg skal starte på psykososialt arbeid med barn og unge, trur det blir kjempespennandes [:)] Betty-Mari begynner i bhg 1 november, synst det blei for tidleg å starte allereie i oktober [8D]*hønemor* hehe...

ORIGINAL: kasandre

Eg skal starte på psykososialt arbeid med barn og unge, trur det blir kjempespennandes [:)] Betty-Mari begynner i bhg 1 november, synst det blei for tidleg å starte allereie i oktober [8D]*hønemor* hehe...

Høyres spanande ut! ei ny utdanning på hsf? :-) synest det er tidleg å byrja i bhg allereie me og... derfor skal me berre ha halv plass, så skal svigermor passe ho dei andre dagane..

ORIGINAL: kasandre

Høyres spanande ut! ei ny utdanning på hsf? :-) synest det er tidleg å byrja i bhg allereie me og... derfor skal me berre ha halv plass, så skal svigermor passe ho dei andre dagane..

Trur den er ganske ny ja, men dei starter ikkje opp på nytt neste år- er for få studenter(13 med meg).

Back
Topp