Barnehage Ullensaker

Tine1

Betatt av forumet
Hei!

Noen som vet om noen bra småbarns barnehager i Ullensaker? Evt noen man bør styre unna?

Hvor i Ullensaker er det du holder til da??

Jeg har søkt barnehage plass i hoppensprett, kjenner mange som jobber der, og er kjent med konseptet... Jeg anbefaler de barnehagene, da de er masse ute, jobber etter læring i lek osv!!!

Men er alltid noen som har positive og negative ting de synes om hver enkelt barnehage... Så synes det er litt vanskelig og vite selv også!!!

Jeg bor på Sand. Har hørt veldig mye fint om Solhellinga, så det blir nok første valget.
Skal man sette opp alle 5 valgene? Eller hvordan er det?

Bor du på Sand Tine1? HVOR DA??[:D]
Jeg bor også på Sand![:)]

Ang barnehage så skal vi søke i den som ligger ved siden av Thon Hotel, VIFO heter den vel[:)] Grunnen er fordi vi begge jobber turnus, og den barnehagen kan holde åpen fra 05.00-23.00[:)] Blir jo sikkert svært skjelden vi trenger å benytte oss av det men greit å ha den muligheten[:)]

Ellers har jeg ei venninne som er ped leder i en kommunal barnehage på Jessheim, like ved Jessheim vidregående. Den skal visst være bra, sier mange[:)]

dytt[:)]

Er som sagt alltid delte meninger om Bhg... Jeg har jobbet i den ene Bhg på solhellinga, og en annen en på sand..
Selv har jeg garantert Bhg plass i en av disse Bhg, men velger hoppensprett, siden jeg liker det konseptet bedre, og er en av de Bhg her i kisa også:)
Ang det om du må søke 5 forskjellige, så tror jeg ikke du må det.. Jeg har bare satt opp to valg, men vet ikke om det kanskje er litt lurt.. Og den Bhg på solhellinga, blir veldig fort fyllt opp, siden det er så mange barn som bor rundt der... :)

Milla: den vifo Bhg har jeg hørt masse bra om, har hatt flere barn i Bhg hos meg som har gått der, og de er strålende fornøyd:D

hmm.. nei det er ikke lett. Men jeg velger nok de nærmeste først og fremst.. Så får man bare bytte da, hvis det viser seg å ikke fungere [;)]

Milla1986; jeg bor i vilbergvegen! Du da? [:D]

Åh har du hørt positivt om den line02? SÅ bra[:D][:D] Nå ble jeg glad... Vi tenkte å ta en besøksdag dit også![:)]

Tine1; Gjør du? Da bor vi nok ikke langt unna hverandre.. [;)] Eller.. Vilbergveien er jo lang men.. Jeg bor i Jørgenstuvegen [;)] Bor du nærmest Olaløkka eller Kiwi da?[8D]

Nærmest olaløkka, fire like eneboliger som er bygd for et par år siden, bor i det ene der :-) har et vennepar som bor i veien du bor ;-) den er vel ikke så lang?

ORIGINAL: Tine1

Nærmest olaløkka, fire like eneboliger som er bygd for et par år siden, bor i det ene der :-) har et vennepar som bor i veien du bor ;-) den er vel ikke så lang?

Da må jeg titte når jeg skal ut å trille tur en dag [;)] Nei den veien er ikke lang nei[:)] Kanskje vi møtes på tur en dag da, hehe.... Har ikke sett no bilde av deg her inne på babyverden så du blir nok vanskelig å gjenkjenne, men trynet mitt ligger jo rundom her inne så du får hoie HEI[:D]

Back
Topp