Barnehage start

Baby nr. 2

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Da er det bestemt 3. November begynner Leonora i barnehagen :eek:
Kjenner jeg er spent men tenker det vil være veldig bra for henne.
Hun elsker å omgås folk :)
Men syns kanskje dagene kan bli litt lange :-(
Men vi har ikkje no valg. Begge jobber og har ingen i familien som har mulighet til å hjelpe oss.
Har heldig vis en dag i ny og ne der jeg har fri og kan ha henne hjemme :)
Er det noen som har begynt eller skal som har noen erfaringer å komme med?
 
Barnehage start er vel tøffere for mor enn for barnet :) veldig fint om du kan ha henne hjemme når du har fri :) dessverre kan de bli mye syke den første vinteren, så det spørs om du må ha henne mer hjemme enn bare fridagene ;) vi har valgt å utsette pappapermen. Han begynner i bhg aug15. Da tar pappan permisjon i august slik at oppstart blir rolig. Et ønske fra mor gruver meg til barnehage:/ hilsen førskolelærer
 
Vår begynner også 3.nov :) Han er så aktiv og sosial og det virker som han kjeder seg hjemme, så jeg tror det skal bli godt for han å være sammen med andre. Blir 3 dager i uken frem til høsten igjen. Vi har vært innom barnehagen flere ganger, så vi har sett at han kommer til å trives der :)
 
Leonora storkoser seg i barnehagen :)
Hun er på en liten avd. Med kanskje 10 små :)
Hun er den yngste på sin avd men har en gutt som er en måned eldre :)
Men hun koser seg med alle og alle barna roper på henne når vi kommer ;-) og fra vi kom inn i bhg første dagen så heiv hun seg rundt halsen på alle de ansatte :) hun går fulltid men hender jeg har henne hjemme på fridagene våre men vi har nettopp flytta så noen fridager går på å få orden her hjemme :-D
 
Back
Topp