Barnehage start (oppdatert )

Fru+2

Forumet er livet
I morgen begynner Christian i barnehagen.Skal bare på omvisning i morgen.
I aug og sept skal han bare ha halv plass siden jeg er fortsatt ute i permisjon.Så det blir en rolig start.

Flere som begynner i barnehagen i morgen?

Takk for alle lykke ønskningene :-)
Gikk kjempe bra i dag, han stor koste seg med de andre barne og de som skal passet han.
I dag  var vi på omvisning og fikk info.
Etter på så fikk jeg kaffe og vaffel, og Christian lekte med de andre barna.
Skal tilbake i morgen da skal ha være der litt avleien.
Litt rart å tenke på at han er blit barnehage gutt alt.

Hei, hei!

Lykke til med barnehagestart i morgen. Christian kommer sikkert til å like det kjempegodt!

Maja begynner den 13. august. Tida går veldig fort fram til det, men jeg tror hun gleder seg[;)]

Klem, M

malin starter 21 aug... og jeg tror det skal bli stas.. hun skal jo bare være 60% siden jeg kun er student.. og jeg vil ha hun litt hjemme siden vi har mulighet til det! [:)]

Vi er så heldige att min mor kan ha Sunniva 3 dager i uka, så vi drøyer barnehagen til etter jul. Satser på 2 dager i uka da....mamman må jo jobbe litt mere, ellers blir det smått med mat i hus!!

Jeg er så heldig at jeg får være hjemme med Frida enda en stund til. Det er jeg glad for. Hun er jo så lita enda, tross at hun har blitt så stor.

Jørgen skal ikke begynne i barnehage ennå.
Jeg jobber kun 40-50% og kan ta han med meg på jobb så han får leke med andre barn[:D][:D][:D]

Jeg begynte også i barnehagen i dag! Mens Solveig og resten av barna begynner senere hihi

Hvordan gikk den første dagen????

Lykke til med barnehagestart!!! Håper det går fint!!
Det gjør det nok helt sikkert[:D]

jorunn begynner 20 august. jeg er veldig spent. hun skal være der 100%

ORIGINAL: DivaX

HAr ikke fått plass enda vi[&:]

Ring å mas på kommunen[;)] 
Ellers så er det mulig å få bedriftsplass gjennom VIFO sinne barnehager.

Så ut som en blid og stor gutt som skulle i barnehagen[:D]
Deilig å kunne bruke litt tid på tilvenningen, håper å kunne gjøre det samme selv! Håper det går like greit videre!

Back
Topp