Barnehage start, når?

Vi håper å få plass til han når han er 1 år, så mars/april 2016.

Har søkt om plass fra 01.05.2016, men regner med at vi ikke får plass før i august.

Tenker å søke fra midten av august 16.

Planen er august 2016

Har søkt fra juni, men tviler på at han kommer inn før august :)
Vi har allerede søkt for å få ansiniteten i køen, da jeg vil ha minste og største i samme barnehage.

Vi tenker august neste år. Men må man søke allerede nå da?

Jeg søkte for en stund siden fordi jeg har veldig lyst på en spesiell barnehage. Så hørte jeg at i noen kommuner så er det datoen som avgjør hvor i køen man stiller (etter de som er prioritert), så da søkte jeg, men så i ettertid at det ikke er slik her jeg bor. :p

Her blir det fra august 2016 :-)

Usikker klarer ikke bestemme oss ☺

Hvordan bestemte dere dere for den barnehagen dere valgte? Har dere lest om den? Hørt om den? Besøkt den?

Synes det er vanskelig å vite hvilken jeg skal søke i. Tenker fra august neste år hvert fall.

Håper å få plass fra midten av mai slik at jeg kan bruke de siste dagene i permisjon på tilvenning og korte dager i barnehagen.. Alternativt må jeg ha permisjon uten lønn og så søke fra 1. august.

Hvordan bestemte dere dere for den barnehagen dere valgte? Har dere lest om den? Hørt om den? Besøkt den?

Synes det er vanskelig å vite hvilken jeg skal søke i. Tenker fra august neste år hvert fall.

Den er nærmest oss, vesla går der og jeg har jobbet der i fire år. ;)

Back
Topp