Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tenker slik som deg. Enkelte tidspunkt er det vanskeligere å få gitt eller motta beskjeder. Hvis tre foreldre henter samtidig blir det ikke like nye tilbakemelding til alle. Jeg prøver å tilpasse litt, er jeg eneste der så spør jeg mer og sier mer,men forventer ikke det samme når andre er der for å hente sin nettopp begynte ettåring samtidig.Jeg jobber i barnehage. Det er dessverre slik at noen tidspunkt på dagen er det litt utfordringer med å ha mye dialog med foreldre. Vi prioriterer tid sammen med barna. Når foreldrene henter i frukt rundt bordet så kan det være vanskelig med mye dialog. Også når barna kommer sent er det i blant vanskelig med en dialog.
Foreldre er også veldig ulike. Vi ser at det er stort sett de samme foreldrene som har mest behov for dialog.
Vi har en foreldreportal hvor vi skriver om dagen i dag. Vi får også beskjeder der og vi svarer foreldre der.
Vi hører på bekymringer til foreldre og prøver å hjelpe så godt vi kan. Det hender så klart at vi ikke har de Samme bekymringene som foreldre. Da gir vi en del tilbakemelding regelmessig slik at foreldrene får tilbakemelding om hvordan det er i barnehagen. Dette gjør at foreldrene føler seg ivaretatt.
Vi gjør så godt vi kan for å ha et godt samarbeid.
Jeg har selv barn i barnehage. Jeg har opplevd å ikke bli tatt på alvor, fordi barnehagen tenker at det er for tidlig å være bekymret. Da har det vist seg at jeg har hatt rett og dem feil. Dette medførte til at prosessen med å få hjelp tok veldig lang tid. Da prøvde barnehagen å berolige meg med at alt var normalt..
Vi er mennesker og kan selvfølgelig ta feil..