Barnehage regning

Tullingen

Gift med forumet
Desemberskatter 2016
Mine gutter begynne i barnehagen for første gang 22 august.
får vi barnehage regning for hele august då?
eller får vi første i september?

Her i kommunen hadde du ikke fått regning før i september vertfall, men det ville selvsagt blitt lagt på ekstra betaling for de dagene barna dine gikk i barnehagen i august. :)

her begynte han 27. april og jeg fikk regning for de dagene i april ja

Vi fikk en lav regning for august når gutten begynte.

Vi fikk full rekning som må betales i Juli, når jenten vår starter i august. De har forhåndsbetaling, jeg sendte mail og etterlyste den informasjonen på foreldremøtet jeg var på, men de har sendt oss vedtektene og det står der fikk jeg til svar. Men det fikk jeg når vi fikk vite at vi fikk plass til jenten vår, og det er jo lenge siden. Så det går tydeligvis ikke ann å informere nye foreldre litt ekstra.

ja regna nesten me at eg ska betala for de få dagene de går. men satse på at d komme ekstra på september regningen då siden eg ikke e i jobb før då :p

men uansett så blir d vell ikke SÅ mye for 8 dager :p

lillemortil2snart skrev:
Vi fikk full rekning som må betales i Juli, når jenten vår starter i august. De har forhåndsbetaling, jeg sendte mail og etterlyste den informasjonen på foreldremøtet jeg var på, men de har sendt oss vedtektene og det står der fikk jeg til svar. Men det fikk jeg når vi fikk vite at vi fikk plass til jenten vår, og det er jo lenge siden. Så det går tydeligvis ikke ann å informere nye foreldre litt ekstra.

Om du hadde lest vedtektene når du fikk de så hadde du jo fått informasjonen ;)

Regner jo med du har fått regningen i posten nå, vi skal jo ha dem i samme bhg ser det ut som. Her fikk jeg regningen som skal være betalt til den 12. august. Vi begynner 8. august og har tydeligvis fått avlsag for den uken før vi begynner, så summen er litt lavere. Er forskuddsbetaling tydeligvis...

får vel i august, som betaling for september.. betaler på forskudd vi iallefall

der jenta mi startet måtte nye betale for hele uagust (ho begynte 18 august) mens dei som gikk der året før finn betale for halve august, sjøl om dei begynte igjen tidligere enn dei nye. rekningen kom samme mnd som ho begynte med forfall 2 dager etter ho begynte altså 20 august.

*Isabella* skrev:

lillemortil2snart skrev:

Om du hadde lest vedtektene når du fikk de så hadde du jo fått informasjonen ;)

Såklart gjorde jeg det, men å huske det i flere mnd, hvem gjør nå det? Sikkert Miss Perfekt som du er men

Bor i samme kommune som deg mener jeg, Sandnes?

Vi har fått regning for august, men bare deler av den. har eldste der nå og minste begynner 24 august.

Kor ska de bynna??

Back
Topp