Barnehage *oppdatert*

Sjenert88

Blir kjent med forumet
Da var vi hjemme, det gikk over all forventning, lillegutt har storkost seg og mammen har sittet å pratet med di som jobber der, og di virker alle sammen som en helt fantastisk gjeng. Lille gutt var ikke sen med å få med seg hun ene ut for å gå og leke sammen på gulvet, nei du dette blir kjekt både for meg og han[:D][:D][:D][:D] 
[hr]
I dag skal lille gutt ha sin første tilvenningsdag i barnehagen[:)] Må si jeg gruer meg litt, ikke fordi han skal i barnehagen, men fordi jeg får litt panikk blant mange nye mennesker, og sambo kunne ikke bli med i dag så må gjøre det alene, så kjenner jeg gruer meg til det, men skal nok klare, eller jeg MÅ klare det, jeg gjør det for gutten min[;)][:D] Ha en strålende mandagsmorgen videre jenter [:D]

Masse lykke til!
Jeg er ikke så glad i masse nye mennesker selv, så jeg vet hvordan det der er ja.. men du klarer det helt fint, det er jeg sikker på :)
Du har jo lillegutt der også :D

Tror det går supert jeg også!! [:)]
Lykke til! [:)]

Vetla jento mi skal ha første dagen med tivenning i måro... Blir spennande... I dag har de planleggingsdag så i dag e størsta jento og heima... Veldig prakitsk når eg har sånn ca minus med energi

Jeg tror at første barnehagedag er nesten mest spennende for foreldrene. Selv har jeg iallefall masse forventninger og forhåpninger og ønsker om at det skal gå bra, at de voksne er flinke og tar vare på barna "riktig" etc. Hvis du i tillegg ikke er så fortrolig med masse barn og voksne og ny plass så er det nok litt ekstra. men ser jo at det gikk så bra så. barnehager er jo en super arena for disse små. mange å leke med og gode trygge rutiner som de er glad i;)

Vi har første bhg dag i ny bhg imorgen (har flytta), og fant akkurat ut at de har planleggingsdager på torsdag og fredag denne uka. Ble så megaskuffa over å ikke ha fått informasjon og lei meg på snuppas vegne (sa noen hormoner??!!??) for at vi ikke har fått denne infoen. Fant det tilfeldigvis ut i går kveld da jeg tittet innom hjemmesiden til barnehagen. Ringte de og spurte om ikke hun kunne begynne idag så hun fikk de magiske 3 dagene iallefall så vi skal innom en tur i ettermiddag.

En slik start er i ferd med å ødelegge litt for meg her:/ Så jeg har kanskje litt høye forhåpninger til barnehagestart.. hehe..

Masse lykke til videre med barnehageinnkjøring!!!

Så godt å høre at det gikk bra første dag[:D] Veldig godt for mamma'n når ungen virker komfortabel.[:)]

Vi hadde også første dag i barnehage i dag, og jeg kjenner jeg gruer meg litt til dette. Lillejenta vår er ikke så tillitsfull til nye voksne, men lekte seg godt. Kjente litt på den hormonelle biten i dag, og samboer fikk beskjed om at han må levere i starten. Jeg begynte nesten å gråte bare Elise ble lei seg i dag, så liker ikke å tenke på hvordan jeg kommer til å reagere når hun virkelig blir tar til tårene.[8|]

Barnehage er jo spennnede og nytt så tar ikke lang tid før de er fortrolig med de voksne og ikke minst de andre barna. Men kjempesmart å la mannen levere, for det er tøft for enhver mor (selv uten hormoner) akkurat i starten;)

ORIGINAL: Ms. SiloMon

Så godt å høre at det gikk bra første dag[:D] Veldig godt for mamma'n når ungen virker komfortabel.[:)]

Vi hadde også første dag i barnehage i dag, og jeg kjenner jeg gruer meg litt til dette. Lillejenta vår er ikke så tillitsfull til nye voksne, men lekte seg godt. Kjente litt på den hormonelle biten i dag, og samboer fikk beskjed om at han må levere i starten. Jeg begynte nesten å gråte bare Elise ble lei seg i dag, så liker ikke å tenke på hvordan jeg kommer til å reagere når hun virkelig blir tar til tårene.[8|]

Vi får satse på at fortroligheten kommer raskt[;)] Tror egentlig ikke pappa'n er så tøff på dette området heller. De store barske mennene er litt myke inni de også[;)]

ORIGINAL: Juhuuuuu!!!

Barnehage er jo spennnede og nytt så tar ikke lang tid før de er fortrolig med de voksne og ikke minst de andre barna. Men kjempesmart å la mannen levere, for det er tøft for enhver mor (selv uten hormoner) akkurat i starten;)

ORIGINAL: Ms. SiloMon

Back
Topp