barnehage og ferie

Vi skal ha ferie nå i uke 20 og 21, har ikke bestemt når hun skal ha ferie i sommer men tenker det samme som mange andre at det kan bli slitsomt å ha en aktiv tass hjemme når man selv har gått ut i permisjon i uke 37... Viss mannen tar litt ferie når jeg går ut i permisjon så kan hun jo være hjemme, men barnehagen har heldigvis åpent hele sommeren. Jeg skal spare litt av ferien og ta den ut i løpet av permisjonen, så kan hun heller få to ukers høstferie eller noe sånt da.

Høres stress ut med en barnehage som har stengt 8-9 uker i året?! Vi slipper heldigvis slikt, er det kommunal eller privat b.hage deres barn går i?

Er privat barnehage.
Er stengt 1 mnd på sommeren, 2 uker i forbindelse med jul og 10 dager i påska, har 6 planleggingsdager og stengt alle helligdager og inneklemte dager..

Jepp, det ER stress. Begge har heldigvis 8-16 jobber så vi har fri alle røde dager i tillegg har begge juleferie og sambo har fri i påska, ellers hadde ikke dette gått.. Og så har jeg mulighet til hjemmekontor og slik.

Her blir det uke 24-26 (8 - 30 juni)

Største mann som starter på skole 19 august har ferie uke 30, 31, 32 og 33. De 2 minste uke 31, 32 og 33. Gubben har også ordnet seg fri de 3 ukene der. Å så har jeg termin 15 august. Trur det skal gå greit å ha de hjemme når vi er 2 sammen :-)

Back
Topp