barnehage- matpenger

hhennes

Forumet er livet
hvor mye betaler dere i matpenger i barnehagen?
og hva for de da?
syns det er rart å betale for mat-når hun ikke spiser noe av det de får...

ohh dette lurer jeg også på :P ??

Jeg har henne ikke i bhage enda så...

Da skal de kjøpe maten hun trenger for deg, spiser hun ikke brød?
De kan jo kjøpe grøt, fruktomoser og middagsglass. Her gjør de det hvis vi vil.

Betaler rundt 250 kr.

Jeg betaler 370 kr mnd i mat(pr barn 100%) de får da 3 måltider.
Frokost:brød,frokost blanding
Lunsj:Varm mat 3 dager i uka,ellers er det grøt el brød.kommer ann på alder.
Frukt: brød/grøt frukt og yogurt/fruktmos.

i bhg her kjøper de inn grøt til de minste og fruktmos i stedet for yogurt.syntes de er veldig flinke til å tilrette legge alt der så det passer barnet ditt..

Hvorfor spiser hun ikke det de får? Kristoffer spiser alle tre måltidene han. Får grøt til frokost, skive til lunsj og skive/middag til ettermiddagsmat. Vet ikke hvor mye vi betaler for det, men tror den totale regningen var på 2500 eller noe sånn.

betaler 250,´og de får varme luncher 4 ganger i uken. Da er det: HJEMMELGAET: pizza, fiskepudding, pasta, supper osv. + at de får frukt hver dag.

bet 350 og da skal de vel ha et varmt måltid hver uke... men det blir vel bare på glass tenker jeg....  =D 
jeg har ikke spurt så mye om det....

Merethe

det eneste de får er brød og melk.. ikke alle barn lærer å spise brød så tidlig(eller lærer å spise brød veeldig sent;) og tuppa spiser ikke brød ennå.. hvertfall ikke nok til hun blir mett. og melk kan hun ikke ha før hun er 1 år.
så vel da er det ikke noe hun kan spise. og vi må ta med "babymat" selv.

ORIGINAL: awenka

det eneste de får er brød og melk.. ikke alle barn lærer å spise brød så tidlig(eller lærer å spise brød veeldig sent;) og tuppa spiser ikke brød ennå.. hvertfall ikke nok til hun blir mett. og melk kan hun ikke ha før hun er 1 år.
så vel da er det ikke noe hun kan spise. og vi må ta med "babymat" selv.

og da skal dere vel ikke betale matpenger heller. Rarest jeg har hørt.

Vi har egen kokke i barnehagen og alle barna får frokost, et varmt måltid, brødmat og frukt, samt bleier og forskjellige ekskursjoner i ny og ne. Vi betaler 400,- i mnd til dette formålet... Babyene får most middag eller den maten de måtte like. [:)]

Back
Topp