Barnehage i Bærum

Lillegumman

Elsker forumet
Hei!

Vi har nettopp kjøpt hus i Bærum, på Haslum, og jeg lurer på om noen av dere har erfaring med hva som er gode og mindre gode barnehager? Vi har ei jente på 3,5 år som jo må bytte barnehage etterhvert....

dytter litt

Vi bor på Bærums Verk =)

Anbefaler deg å holde dere unna private bhg kjeder.. som feks. nøtteliten kjeden. Utrolig dårlig erfaring og gutten min nektet og hatet å gå i den bhg så var mest mulig hjemme med mamma det halv året han gikk der.

Ellers anbefaler jeg kommunale bhg i Bærum. Skui bhg (vet det er et stykke unna dere) syns jeg er en topp bhg blant annet ;)

Må bare si meg enig i at du bør styre langt unna Nøtteliten og de andre kjedene. Men nå er jo barnet ditt så stort at du ikke skal søke i familiebarnehage uansett da. Det er mange koselige barnehager i Haslum-området, men de er veldig populære med lange ventelister. Kan særlig anbefale deg å sjekke Øverland og Myrsnipa. Lykke til!

Styr unna private barnehager, og søk plass i en kommunal er mitt råd.

Jeg har hatt barnet mitt i en privat barnehage i litt over 1 år, og er ikke fornøyd.

lykke89 skrev:
Vi bor på Bærums Verk =)

Anbefaler deg å holde dere unna private bhg kjeder.. som feks. nøtteliten kjeden. Utrolig dårlig erfaring og gutten min nektet og hatet å gå i den bhg så var mest mulig hjemme med mamma det halv året han gikk der.

Ellers anbefaler jeg kommunale bhg i Bærum. Skui bhg (vet det er et stykke unna dere) syns jeg er en topp bhg blant annet ;)

Vi og! :)
Men vi bodde tidligere på Haslum, i nærheten av Gjettum skole :)
Haslum bhg er fin, og Myrsnipa som nevnt over :)

Tusen takk for svar! Nei, vi skal nok ikke søke familiebhg. Da får man bare kaste seg på ventelister :)

Back
Topp