Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: kosejenta
ORIGINAL: **Tonje**
Hei, jeg bor rett utenfor Ålesund, så kan dessverre ikke tipse om en spesiell barnehage, men alle Grønmyr barnehagene er veldig veldig gode, så jeg anbefaler iallefall de om det ligger en i det området du bor i! [:)]
Vel.... kor har du det fra?
Eg har barnet mitt i Grønmyr i nabokommuna til Ålestund. Hadde eg visst det eg visste i dag hadde eg aldri satt guttungen i den barnehagen. Veit om fleire som ikkje er fornøgd.
Mellom Blindheim og høgskulen... ville ringt kommuna og fått navnet på dei omliggande barnehagane i det distriktet. Veit at der er et par kommunale barnehaga i området der som er veldig bra (huska ikkje navn i farta men om du vil kan eg sjekke det opp)
Dessuten har studentskipnaden barnehage du kan søke plass i men der er det vel stor pågang
ORIGINAL: Nessa
ORIGINAL: kosejenta
ORIGINAL: **Tonje**
Hei, jeg bor rett utenfor Ålesund, så kan dessverre ikke tipse om en spesiell barnehage, men alle Grønmyr barnehagene er veldig veldig gode, så jeg anbefaler iallefall de om det ligger en i det området du bor i! [:)]
Vel.... kor har du det fra?
Eg har barnet mitt i Grønmyr i nabokommuna til Ålestund. Hadde eg visst det eg visste i dag hadde eg aldri satt guttungen i den barnehagen. Veit om fleire som ikkje er fornøgd.
Mellom Blindheim og høgskulen... ville ringt kommuna og fått navnet på dei omliggande barnehagane i det distriktet. Veit at der er et par kommunale barnehaga i området der som er veldig bra (huska ikkje navn i farta men om du vil kan eg sjekke det opp)
Dessuten har studentskipnaden barnehage du kan søke plass i men der er det vel stor pågang
Har vert inne på siden til Ålesund kommune å sett på liste over barnehager. Men er jo over 20 jeg kan velge mellom.. Så derfor jeg kunne tenke meg å høre med dere om noen har erfaringer med noen av barnehagene i nærheten [:)]
Tenkte også å søke i den studentbarnehagen.. Men der er det egen søknad. Så kan ha 4 stk på den andre søknaden i tillegg [:)]
ORIGINAL: CHICKA©
Har jobbet i flere barnehager i Ålesund.
Er nok mange bra og noen mindre bra, men Tommeliten barnehage i Spjelkavika synes jeg personlig er en FLOTT barnehage!
Der skulle jeg hatt mine barn om jeg ikke flytta hjemmenifra!!!!
Ligger bak bowlingen der liksom!