Barnehage i Ålesund

Nessa

Forelsket i forumet
Jeg trenger tips om barnehager i Ålesund. Har nettopp flyttet hit og skal søke om barnehageplass til høsten. Men jeg kjenner ikke til noen barnehager.. Noen som har erfaringer å dele? [:)]
Bør helst ligge i området mellom Blindheim-Høyskolen.

Hei, jeg bor rett utenfor Ålesund, så kan dessverre ikke tipse om en spesiell barnehage, men alle Grønmyr barnehagene er veldig veldig gode, så jeg anbefaler iallefall de om det ligger en i det området du bor i! [:)]

ORIGINAL: kosejenta

ORIGINAL: **Tonje**

Hei, jeg bor rett utenfor Ålesund, så kan dessverre ikke tipse om en spesiell barnehage, men alle Grønmyr barnehagene er veldig veldig gode, så jeg anbefaler iallefall de om det ligger en i det området du bor i! [:)]

Vel.... kor har du det fra?
Eg har barnet mitt i Grønmyr i nabokommuna til Ålestund. Hadde eg visst det eg visste i dag hadde eg aldri satt guttungen i den barnehagen. Veit om fleire som ikkje er fornøgd.

Mellom Blindheim og høgskulen... ville ringt kommuna og fått navnet på dei omliggande barnehagane i det distriktet. Veit at der er et par kommunale barnehaga i området der som er veldig bra (huska ikkje navn i farta men om du vil kan eg sjekke det opp) 
Dessuten har studentskipnaden barnehage du kan søke plass i men der er det vel stor pågang

Har vert inne på siden til Ålesund kommune å sett på liste over barnehager. Men er jo over 20 jeg kan velge mellom.. Så derfor jeg kunne tenke meg å høre med dere om noen har erfaringer med noen av barnehagene i nærheten [:)]
Tenkte også å søke i den studentbarnehagen.. Men der er det egen søknad. Så kan ha 4 stk på den andre søknaden i tillegg [:)]

ORIGINAL: Nessa

ORIGINAL: kosejenta

ORIGINAL: **Tonje**

Vel.... kor har du det fra?
Eg har barnet mitt i Grønmyr i nabokommuna til Ålestund. Hadde eg visst det eg visste i dag hadde eg aldri satt guttungen i den barnehagen. Veit om fleire som ikkje er fornøgd.

Mellom Blindheim og høgskulen... ville ringt kommuna og fått navnet på dei omliggande barnehagane i det distriktet. Veit at der er et par kommunale barnehaga i området der som er veldig bra (huska ikkje navn i farta men om du vil kan eg sjekke det opp) 
Dessuten har studentskipnaden barnehage du kan søke plass i men der er det vel stor pågang

Har vert inne på siden til Ålesund kommune å sett på liste over barnehager. Men er jo over 20 jeg kan velge mellom.. Så derfor jeg kunne tenke meg å høre med dere om noen har erfaringer med noen av barnehagene i nærheten [:)]
Tenkte også å søke i den studentbarnehagen.. Men der er det egen søknad. Så kan ha 4 stk på den andre søknaden i tillegg [:)]

ratvika bhg grønnmyr er bra. Ellers har jeg hørt at ebbegarden er knall[:)][:)]
Det er en ny bhg i olsvika (kulur bhg) dei hadde nettopp en notis i avisa om at dei hadde ledige plasser.[:)]

Har jobbet i flere barnehager i Ålesund.

Er nok mange bra og noen mindre bra, men Tommeliten barnehage i Spjelkavika synes jeg personlig er en FLOTT barnehage!
Der skulle jeg hatt mine barn om jeg ikke flytta hjemmenifra!!!!
Ligger bak bowlingen der liksom!

ORIGINAL: CHICKA©

Har jobbet i flere barnehager i Ålesund.

Er nok mange bra og noen mindre bra, men Tommeliten barnehage i Spjelkavika synes jeg personlig er en FLOTT barnehage!
Der skulle jeg hatt mine barn om jeg ikke flytta hjemmenifra!!!!
Ligger bak bowlingen der liksom!

Jeg har vært på hjemmesiden til Tommeliten. Fikk veldig bra inntrykk av den barnehagen [:)]
Tusen takk for tips!

ORIGINAL: mamita30

Solstrålen barnehage er det min kjære svigerinne som driver, er en kjempe dame og har drevet bhg i noen år..

anbefales

Hvor ligger den da? [:)]

Back
Topp