Barnehage gutten min!

*Chill*

Forumet er livet
Må jo bare oppdatere åssen de har går med storegutten min i bhg!

Tirsdag: Første dagen. Mamma følgte, holdt på å parkere vogna. Jonas stakk hodet inn gjennom døra, ropte "heeeeeia" til alle der, gikk rett inn, og begynte å leike. Hehehehe, alle lo, skjønte kjapt at den gutten ikke var spesielt sjenert. [:D] Lekte i to timer uten å ense at mamma var tilstede, og ble rasende da vi måtte gå!

Onsdag: Pappa følgte. Storkoste seg på samme måte. Pappa spurte etter en time om han skulle gå. "jaaaa" fikk han til svar og "haaadeeee pappa" hehehe, vinka og løp og lekte igjen. Så pappa dro. Henta han ikke før etter formiddagsluren, for han var så fornøyd atte!

åååå...er såååå glad for at det går så bra!! [:D] 
I morra blir det fridag, så da skal vi på sjukehuset og ta prikktest...spennende! [:)]

Er så gøy når de trives så bra[:D] Håkon begynte på mandag og det har også gått veldig fint, men ikke så fint at han ikke begynte å gråte når jeg dro idag...[:(] Slutta vist med en gang han ikke så meg lenger da men litt vondt i mammahjertet fikk jeg jo likevel...
De fikk han tilogmed til å sove i vogna uten smokk å uten å trille så jeg er mektig imponert..hehe, mer enn hva jeg får til iallefall[8|][:D]
I morgen skal han vere der fra halv 10 til 3 eller noe...det blir nok noen lange timer for mor, men det skal vel gå bra. Skal jo begynne på skolen neste uke å sambo på jobb igjen, så da blir det dessverre enda lengre dager på lillemann i barnehagen...[:(] 

Så bra at tilvenningen har gått så fint da!!!!

Håper det gikk bra på sykehuset!

Tøffingen Jonas[:D]

Håper sykehus-greia gikk bra[:)]

Det er jo kjempebra at det går så bra. Høres ut som en trygg og fornøyd gutt:-)

Så flink Jonas er!!!!
Høres akkurat ut som Eivinds tilvenning dette her [:D] 
Jammen kan vi være stolt av guttene våre!

Back
Topp