Barnehage/Dagmamma?

AleksandraMor :o)

Elsker forumet
Noen som har begynt å planlegge enda hva dere skal gjøre enda?

Er ferdig i perm 9 april. Søkt om barnehageplass, men vet jo ikke om det er lett å få plass midt i året.
Hvor finner man evt dagmammaer? Noen som veit? [8|]

Vi håper å få Ida inn i samme barnehage som Andreas. Tror ikke det skal bli noe problem for de skal bygge ny barnehage som er mye større, så da bør hun komme inn (også søsken prioritet). Så august neste år så håper jeg begge barna mine begynner i den nye bhagen.

Jeg er arb.ledig når jeg er ferdig i permisjon så jeg ønsker å utnytte systemet litt og være hjemme med Rikke i et halvt år ca [:)]... Er ikke noe kjekt å komme tilbake i hjemmesykepleien midt i sommervikarrusjet.. Da er det som regel kaos.. Satser på at de har noe til meg på høsten...Har jobbet der så lenge og de har alltid mangel på sykepleiere..

ej vejt ikkje endå.. ska kansje flytte... ej ska søke jobb t våren når ej e ferdi på skule , so vejt ikkje kar vi landa endå hehe :)

Håper å få Helene inn i barnehage fra august neste år. Satser på en som ligger i nærheten av der de to største går på skole [:D]

Jaaa tenker masse på det. Aner ikke hva vi skal gjøre... Skal søke barnehage, men er ikke sikkert vi får. Nikoline beg på skole det året Leon skal i barnehage.. [8|][&:]Men skal søke uansett. Da blir det dagmamma i såfall. Ikke lett å finne noen skal jeg si deg... Håper det løser seg for oss alle...

Back
Topp