Barnehage dag (langt)

Suverina

Gift med forumet
Da har Aleksander hatt sin første barnehage dag[:)]
Det gikk kjempe fint
Vi kom til barnehagen rundt 8.30 der ble vi møtt av ett kjempe hyggelig og koselig personale.
Ble vist rundt i barnehagen og det virker som en kjempe barnehage.
Så satt vi Aleksander på gulvet sammen med de andre barna, da smilte han bare stort å var SÅ fornøyd. [:D]
Fikk snakket sikkelig med hun som har ansvaret på avdelingen der han skal være, og gitt den info barnehagen trenger å vite om han og rutinene hans.
De syns han var så flink og lite redd.. (kjempe stolt og glad mamma)
Så når han la seg for å sove i 9.30 tiden gikk det også som en drøm, han la seg fint ned i vognen og sovnet[:)]
Etter han sovnet kom hun ansvarlige bort til oss og sa at vi bare kunne dra hjem en tur, for dette gikk så fint og over all forventning. Så jeg og samboer dro hjem, jeg videre på jobb. De skulle ringe til han var det noe.
Men ingen telefoner fikk han[:)]
Da han kom for å hente Aleksander i hal 3 tiden hadde det gått kjempe fint. Han hadde vært så blid og fornøyd og sjarmert alle sammen, både barna og de ansatte. (Han er den minste på den avd. Neste gutt er 2 år)

Så i morgen er det en ny barnehage dag. [:D]
Fra neste uke skal han være der full dag. Fra ca 8.15 til 16. (Var noen som lurte på det i den tråden jeg la ut i går)
Har gått over ALL forventning. Dette blir bare så supert.

Håper alle sammen når dem begynner i barnehage får en like fin start som vi har fått. [:)]

Så bra!!!

Håper det går like bra med min snuppe om 1 mnd!!!!!

[:)]

ka bra da :)
skal ikkje ha odd ivar i barnehagen før neste høst e, synes han er litt liten ennda, da blir han 1 år og 4 mnd....
lykke til videre :)

ORIGINAL: •VarsomOgViljesterk•

off,så lenge[&:][&:]

men utrolig fint at det gikk bra...kan jo ikke bli bedre..nå ble jeg skikkelig glad alså..[:)][:D][:D][:D]

gratulerer med kjempe vellykket bhg gutt..[:)][:)][:)]

Han sover enda en god del på dagen.
Så det virker ikke så lenge tenker man på de timene han er våken[:)]
Han storkoste seg der.
Men når jeg ikke jobber full dag, kommer jeg til å hente han hjem tidligere på degen... [:)]

Så bra at ting gikk fint Mariannek[:D]
Jeg har akkurat funnet ut hvilken barnehage jeg vil plasere Kristian i, håper bare på å få plass der[:D]
Gleder meg! Men blir jo ikke før til høsten han skal begynne da, da jeg begynner for fullt på skolen igjen[;)]

Så flott[:D] Vi håper på barnehageplass fra januar/februar. Men her er det mange som står i kø........[&:]

Så bra at det gikk fint!! [:)] Har tenkt på dere idag [:)]

*klemmer*

ORIGINAL: tirila

Supert att det gikk så bra!
Han blir nok hele barnehagens maskot siden han er den minste![:)]

ORIGINAL: tirila

Supert att det gikk så bra!
Han blir nok hele barnehagens maskot siden han er den minste![:)]

Back
Topp