Barnehage *bare nysgjerrig*

Har søkt ho inn frå januar av .... men etter å ha sett video av søstro, når ho var 1 år .... så syns eg at ho e for liten te å begynna då [:)].... så får sjå ... ka så skjer ... eg må ha meg ein jobb først ... [:)]
Har lyst å venta te ho e 1,5 år ... men får me plass så må me ta han !!!

Har ikke søkt enda. Blir ikke bhg før tidligst høsten neste år her. Og da blir det halv plass som storesøster har

Han begynner i sluttenav okt. jeg begynner å jobbe i midten av november, og vil da bruke litt tid på tilvenningen hans. Han har 100% pølass, men jeg skal jobbe 80%, så regner med han ogs storebror blir hjemme med meg en dag i uka.

ORIGINAL: @Firstbaby09

jente mi skulle egentlig starte 1 sep.. Men, fikk ordne det med at hun begynner i morgen..[:(]

Oi! I morra ? [&:][&o] Tidlig..

ORIGINAL: LisskaOgToSmå

ORIGINAL: @Firstbaby09

jente mi skulle egentlig starte 1 sep.. Men, fikk ordne det med at hun begynner i morgen..[:(]

Oi! I morra ? [&:][&o] Tidlig..

Hun lurte vel ikke på om du syntes det var tidlig?

Hun skal begynne i januar. Vi står på venteliste, men vet at vi får plass.

han begynner i januar...grugleder meg...gruer meg på mine vegne, gleder meg på hans vegne(hvis det går ann til å si det sånn..hehe)

Fikk plass fra 1.august, men hun begynner i midten av oktober. Da er hun 9,5 mnd, og jeg tror det kommer til å gå helt fint. Lurer litt på å ta litt lang tilvenning sånn at hun er der et par timer et par dager i uka en stund før, men får høre hva barnehagen mener om det.

Hun begynner til onsdag[:)][:D]

August neste år, dagmamma med fleire barn fram til då.

I dag[:D]  det gjekk så fint atte[:)]

Han begynner 1.september. Har hatt plass siden 1.august, men siden jeg ikke begynner å jobbe før i oktober syns vi det var greit å vente litt. Han skal ha laaaaaaaaang tilvenning...

Back
Topp