Barnehage *bare nysgjerrig*

Hjertemitt

Andre møte med forumet
Når skal gullene deres begynne i barnehage?
Vi mener jo så mangt om akkurat dette tema... :)

Her begynner snuppa i bhg i midten av november (da er det slutt på permisjonen her i huset.. )
Da er hun 11 mnd. Synes hun er liten, men er nå en gang slik at vi foreldrene må ut igjen i jobb.
Jeg begynner å jobbe igjen om 1 mnd, grugleder meg. Blir litt godt å se igjen alle i bhg, ikke minst alle barna. Selv om jeg har vært på besøk, blir det liksom ikke det samme. Samtidig blir det VELDIG rart å ikke være med lille hjerte mitt. Men er en pappa her som gleder seg veldig til å være hjemme med snuppa si i to og en halv mnd da :)

Her begynner snuppa i bhg i januar :)

Vi har søkt fra januar 2011, men står bare på venteliste. Så ... vet ikke.
Vi er uansett i jobb fra januar begge to, så, må kanskje bli dagmamma hvis han ikke kommer inn i barnehagen.

Har søkt barnehage fra desember 10, men tviler på at vi får noe plass... hadde vi fått plass før hadde nok jeg ikke plassert han der før desember uansett. Jeg syns han bør kunne gå og kommunisere. Seff det er jo ingen selvfølge at han kommer til å kunne gå når han er året da. Men det er min mening.

August 2011 [:)]

Har søknad inne fra 31.oktober, men det er egentlig bare for å komme med i opptakene hver mnd fremover.
Vanskelig med plasser her. Må ha barnepass til han fra januar. Håper det blir bhg, og ikke et alternativ.

Har søkt plass fra januar [:)] Hadde vi hatt råd så ville jeg vært hjemme leeenge med han, men det går nok ikke...

Jeg begynner foresten på skolen neste mandag, så her er vi heldige med at sambo kunne ta ut 4 mnd pappaperm på eget grunnlag, ellers måtte han ha begyndt nå han også [:)]

Vi har søkt fra januar, men har ikke fått plass. Håååper det går i orden.

Har ikke fått plass enda, såe aaaaner ikke... Vi har søkt henne inn fra januar 2011 men alle planene våre for permisjon og slikt gikk i dass, så egentlig skulle vi ha søkt henne inn nå fra aug. Jeg begynner neste mandag på jobb og pappen er ferdig med permen sin i begynnelsen av oktober, så da blir det jo spennende å se om vi får dagmamma til henne, hvis ikke så aner jeg fader meg ikke hvordan vi skal gjøre det. [&o]

Regner med at han begynner i barnehage Januar 2013 siden vi ikke får mer kontantstøtte da. Men hvis jeg får en annen jobb enn det jeg har nå kan det hende at han må i barnehage før, men det kommer ann på hvordan turnus jeg får. 

Vi fikk plass fra 2. aug, så nå betaler vi for en plass vi skal begynne å bruke 1. november. 

Her begynte vi for nesten to uker siden [:)] Har fortsatt veldig korte dager ettersom jeg ikke begynner på skolen før til torsdag, men alt går supert. Han storkoser seg med de andre barna, leker i sandkassa og har det veldig bra [:)]

Har plass fra 1. sept, men får se om han begynner da eller om vi venter til slutten av sept. Mulig vi prøver oss på korte dager og ser hvordan det går. [:)]

Skulle ønske hun begynte 1. november, men har foreløpig ikke fått plass, så da prøver vi å se på andre løsninger.

Jeg vet med sikkerhet at de bhg vi har søkt er mer enn kapable nok til å ta hensyn til det ekstra disse små måtte trenge, og jeg hadde ikke hatt dårlig samvittighet i det hele tatt for å ha henne i bhg.
Selvfølgelig er det mega trist for mamma å ikke skulle være hjemme mere, men sånn er det nå [;)]

Back
Topp