Årolilja
Forumet er livet
ORIGINAL: Søster Jordbæret
ORIGINAL: Årolilja
ORIGINAL: Søster Jordbæret
ORIGINAL: Årolilja
Det var tenkt kl 19 tror jeg men hva med 19:30? Så rekker vi 2 øl på Fridays hahaha
Spiller ingen rolle for meg hvertfall. Når hadde du tenkt å komme JB?
Sitter å diskuterer det nå faktisk! Men tenkte å få gitt William mm til den luren han har i 18-19 tiden, og dra mens han sover! Ellers blir puppa så sinnsykt sprengte før jeg er hjemme igjen!!!
haha kom på en ting: toppene til oss som ammer kan fint stige litt i løpet av kvelden!!! haha blir mer og mer sprett og dolly pupper rundt bordet!! *ser det for meg*
hahaha ler meg ihjel! guttene rundt oss tror de har blitt drita siden puppene på bordet vårt er større for hver gang de ser bort hit hahahaha
Men når passer det for deg med bord? Flere av oss kommer til byen kl 18 så det spiller ingen rolle for oss når klokka vi får bord, så lenge vi får øl!! (hvis noen er uenig så skyt meg hihi[:D])
Hvis ava skal ta 1920 bussen er det vel best å bestille bord til kl.20. og jeg bruker vel 15 min eller noe på å komme meg ned til sentrum...litt lenger opp til bogstadvn, så 20 passer meg fint og!
ok var det noen som sa de skulle gjøre det? Som tok på seg annsvaret for å bestille mener jeg