Barnefritt treff 18 april : ))

ORIGINAL: ra81

ORIGINAL: Jordbæret

ORIGINAL: Tvillingboyz

Jeg ville jo på San leandro tapasbar, tror vi ble enige om det, også kan vi gå ned til noblis osv etterpå [:D][:D]

Kan vi ta den som ligger i Vika? Da vet jeg ihvertfall hvor den ligger! Ikke så veldig langt unna t-banen heller!

Nationaltheateret?

Ja!!

Jeg ville jo på San leandro tapasbar, tror vi ble enige om det, også kan vi gå ned til noblis osv etterpå [:D][:D]

Ja TB hit vil jeg og, så da blir det det!!!!! ha ha ha[:D][:D]  

Jeg kan være tidli i byen å møte dere, kjører jo flaske her i huset! Bussen går herfra hver hele time å kan være i byen halv sju eller halv åtte?
Regner med Lena kan det også, vi må ta følge på den kjipe bussen og jeg må ha noen å dele salmiakk shotsene med hahha[8D][:D]

Regner med jeg kan være klar fra ca fem her jeg assa[8D][8D] Står i døra når J kommer hjem.. he he he!!!
Jeg syntes vi skal ta med toddy.. [:D]

ORIGINAL: Lena 74

Jeg kan være tidli i byen å møte dere, kjører jo flaske her i huset! Bussen går herfra hver hele time å kan være i byen halv sju eller halv åtte?
Regner med Lena kan det også, vi må ta følge på den kjipe bussen og jeg må ha noen å dele salmiakk shotsene med hahha[8D][:D]

Regner med jeg kan være klar fra ca fem her jeg assa[8D][8D] Står i døra når J kommer hjem.. he he he!!!
Jeg syntes vi skal ta med toddy.. [:D]

Toddy hahaha!
Skal vi prøve på 5 bussen da? Den sikkert mellom 10 og 5 på 17 fra deg eller noe, går 2 på herfra.
Smart av meg å dra så tidlig for da har hun ikke rukket å bli vrang enda mohahahha

Dere får kose dere masse.[:D][:D][:D] Jeg har 29 årsdag da og har tinget barnevakt så jeg og min kjære kan gå ut og spise god mat. Ta oss et glass vin eller 3. Han har bursdag 20 april så vi får slått 2 fluer i en smekk. Blir kakeselskap på hans dag.

ORIGINAL: Trinse85

Jeg kan også møte tidligere [:D] Vet heller ikke veien så greit å slå følge med dere.

Så klart du ka reise med oss [:D]
Morro at du blir med assa Trinse!!! Gleder meg [:D]

ORIGINAL: ellensol/Odne mamma

Dere får kose dere masse.[:D][:D][:D] Jeg har 29 årsdag da og har tinget barnevakt så jeg og min kjære kan gå ut og spise god mat. Ta oss et glass vin eller 3. Han har bursdag 20 april så vi får slått 2 fluer i en smekk. Blir kakeselskap på hans dag.

Da får vi skåle i tankene!! Og dere må "slå ut håret" hehe
Blir godt å komme ut og ta litt vin! jeg har ikke vert ute enda, bare tatt et glass vin hjemme!
Går dere ut i Harstad da?

ORIGINAL: Tvillingboyz

ORIGINAL: Trinse85

Jeg kan også møte tidligere [:D] Vet heller ikke veien så greit å slå følge med dere.

Så klart du ka reise med oss [:D]
Morro at du blir med assa Trinse!!! Gleder meg [:D]

Jeg kan jo ikke gå glipp av det her [:D] Gleder meg masse jeg også.
Møter dere på togstasjonen da eller?

Trinse, vi kan møte deg på Solo S. Tror det blir ca 17:45 hehe
Petrinesnuppa: Klart du kan være med!!! Det er ikke bestillt bord enda. Kom å møt oss på Oslo S du også hvis du vil!

[:D]

ORIGINAL: petrinesnuppa

Da gjør jeg gjerne det! Vi får ha klestråd etterpå da, slik at vi kan ha en excuse til å handle litt også!

Ja, ja, JA!!!![:D] 

Da gjør jeg gjerne det! Vi får ha klestråd etterpå da, slik at vi kan ha en excuse til å handle litt også!

Ja guri, jeg har jo ikke klær som passer, kanke gå på byen med gravid bukser...[&:]

ORIGINAL: Årolilja

Ja guri, jeg har jo ikke klær som passer, kanke gå på byen med gravid bukser...[&:]

Jeg har en hel bunch med topper / kjoler som jeg kan bruke til tights og støvletter, heldigvis!! Passet da jeg var gravid, men ser nok enda bedre ut nå!! [:D] Da av mangel på de SKIKKELIG hotte partyantrekkene, seff... [;)]

brukt opp alle penga på dåp jeg...uff tørr ikke regne på det en gang[&:] selv om vi har det hjemme blir det ikke akkuratt billig..bare hyggeligere[:D]

Dytter opp denne utrolig viktige tråden vår!!!!

Forslag om å treffes på Fridays før vi går videre, så har alle et sted å gå til [:D] 

Vad tycks?

ORIGINAL: ava_adore77

ORIGINAL: Årolilja

Jeg har en hel bunch med topper / kjoler som jeg kan bruke til tights og støvletter, heldigvis!! Passet da jeg var gravid, men ser nok enda bedre ut nå!! [:D] Da av mangel på de SKIKKELIG hotte partyantrekkene, seff... [;)]

Det trodde jeg var fint på meg også, men jeg ser bare fortsatt gravid ut [:'(][:'(] 
Godt vi er mange i samme situasjon sier jeg bare.. he he!!!!

kan jeg også bli med, eller er det bestilt bord til nå?

JAAA så kult å treffe deg.. he he, og i en så morsom setting a gitt [8D][8D]

Men dere MÅ BARE VÆRE SNILLE ALTSÅ!!!!
Ellers så......   [8D]

Ava, det hørtes ut som en god ide med thights å støvletter, jeg som bare pleier å  svarte ræven å gå naken da..

Blir trivelig å møte deg snuppa!
Stilig at du blir med assa [:D]

Ellers så......   [8D]

Ava, det hørtes ut som en god ide med thights å støvletter, jeg som bare pleier å  svarte ræven å gå naken da..

Vi er snille assa, bare fryktelig skravlete.. he he!! Jeg prøver så godt jeg kan å høre litt også.. [:D][:D]

ORIGINAL: Lena 74

Ellers så......   [8D]

Vi er snille assa, bare fryktelig skravlete.. he he!! Jeg prøver så godt jeg kan å høre litt også.. [:D][:D]

Noen av oss har jo vært så heldige å møtt deg og da!!! [;)][:D]

Back
Topp