barnefri

moniqe

Forelsket i forumet
herlig mn steike rart. veit liksom ikke helt ka æ ska finn på ........... e så vant me å ha gutten rundtæ. og me han e d sjelden rolig rundt. bortsett fra når han søv...hehe han søv fremdeles 2 ganga for dagen. etter helga starte han i bhg. lure på kordan d bli da.  mn barnefri ja... han storkose sæ hjem te mormora og morfaren. dæm bor ca 10 mil unna. ska dit fredagen først vi. han vat henta på ettermiddagen i går.  null problem d. hadd itj tida te å si hadet te mæ ein gang. hehe... syns d e godt at han e så trygg på dæm. 

Slapp av, sitt her å snakk med oss .. eller ta deg et fotbad eller noe. Babyfri er herlig [:)]

kanskje finne sambo so har ferie ut denne uken...hmmmmmmmmmmm....hehe

du får ut å finne på ting og tang ikke er prioritert når han er hjemme[;)]

her hadde d vært f.eks: shoppe tøy til meg selv.. gidder nesten aldri prøve noe når han er med. slappe av på kafe. med en som aldri sitter stille er d ikke lett til vanlig.. og ut å være kjærestepar.. kino, middag.. [:D]

Det er nok rart ja! Du finner sikkert på noe å gjøre. Husk at det er lov å bare slappe av og KOSE SEG også da.

Selv har jeg vel egentlig ikke hatt mer barnefri enn halvannen dag i forbindelse med barnehagetilvenningen. Jeg har jo vært på noen shoppingturer og litt forskjellige ting ute av huset da (mens sambo har vært hjemme), men jeg er liksom aldri hjemme ALENE lenger. Når Isabelle er i barnehagen er jo jeg på jobben, kan ikke kalle det fritid akkurat...

Rart med det [;)]
Men nyyyt det, det er lov å ikke gjør noe i det hele tatt også [:)] Greit å kunne være litt borte fra barna, og etterhvert føle litt på det at man savner dem [;)] Så stas når man møtes igjen [:)]

Ja, det er veldig rart. Blir liksom så stille og man lurer på hva man skal gjøre..hehe...[8D][:)] Men GODT er det ogaå![:D]

Vi har bare hatt Gaute på overnatting en natt vi, men han skal overnatte hos foreldree mine nå til helga. Besteforeldrene begynner å mase om å få være barnevakt, så vi må nok slippe han litt oftere fra nå av[8D]

Det er ikke det at vi ikke vil slippe han, men vi føler liksom ikke at vi har behov for det (selv om vi sikkert har det)

Nyt stillheten, og gjør ting dere ikke gjør når dere har ungen[;)]

Back
Topp