Barnefri!

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Jeg og Anna Christine skal til Oslo imorgen, hjem til mamma. Det er også der vi skal ferie jul, men jeg jobber mandag og tirsdag så planen var å reise hjem søndag og tilbake til Oslo lille julaften.
Men fant ut idag at jeg vil prøve å la henne være igjen i Oslo med mamma, så kan vi få litt barnefri!
Det er både etterlengtet, men også skummelt da hun aldri har sovet borte før. Og nå blir det i tillegg to eller tre netter på rad.
Og jeg ammer jo fortsatt dag og natt...
Kommer sikkert til å få megaspreng, men hun klarer seg fint uten morsmelk.
Får bare hoppe i det og håpe at det går bra...
 
Gjett hvem som sov hele natta hos mamma! Har fått masse snaps fra søstra mi idag, og hun har det strålende uten oss:)
Savner henne så klart, men også veldig deilig å kunne spise middag i fred. Fikk også pumpa ut litt for å lette på den verste brystsprengen.
 
  • Liker
Reactions: K84
Så deilig! Er det ikke litt befriende og bare ha seg selv å tenke på?
Snill mamma du har :)
 
Jo, det er veldig deilig, spesielt nå før jul som det er så mye som skal ordnes. Igår spiste vi taco og etterpå var i på sent besøk hos svigers. Digg å kunne bli så lenge vi vil uten å måtte dra hjem tidlig for å legge barn.
Hun hadde sovet hele natta til 9 idag og igår, så håper trenden fortsetter nå i juleferien!
 
Back
Topp