barnefri..

sukkerspin

Forelsket i forumet
min lille sytetråd..
da er snuppa trygt hos mormor å bestefar.. men jeg begynte jo å grine i det sekunde jeg lukket døren bak meg[:(][:(]

lille jenta mi er borte fra mamman sin....[:(]

huff.. godt det er en time å kjøre ditt så det ikk er bare å kjøre tilbake.. men nå sitter jeg jo her å hører syner uten like å savner henne.. skal bli godt å være litt mann å kone i mårra men jeg må ærlig innrømme at jeg trodde ikke det skulle vli så tøft å "levere" henne fra meg for ei natt.. sukk..[:(][:(]

å i tilleg da lese engletråder *whæææææ*[:(][:(][:(][:(]

fare for oversvømmelse her[:'(]

Og jeg synes det er hardt at hun er på soverommet i en annen etasje? [8|] Hvordan skal jeg klare å la henne overnatte borte da tro?

Føler med deg! Det er et utrolig sterkt bånd mellom mor og barn, det kjennes nesten fysisk tilstede når avstanden mellom oss øker!

Er ikke lett nei, men husk nå at man må ta vare på forholdet mellom mamma og pappa også[;)]  Tenk så deilig det er når dere henter henne igjen og har hatt mulighet til å slappe av på en helt annen måte enn når lillemor er der sammen med dere[:)]

Nyt nå de timene dere har og du VET jo at lillemor har det supert hos mormor og bestefar, de oppdro jo deg[;)]

KOS DERE!!!!

takk jenter!!!!
ja jeg kan nesten ikke vente me å hente henne igjen!! glder meg så masse til å kjenne de myke kinnene hennes intil meg å se det nydlige lille ansikte igjen..

er som du sier Tweak at en nesten kjennes som de er fysisk tilstede..!

fikk melding fra mamma nå om at hun hadde fått nattflaska og sov godt nå i bagen sin..[;)] kjenner jeg er litt sjalu[8D]

Back
Topp