barnefri helg..

PlasticApple©

Forumet er livet
Har dere vært uten barna ei hel helg? (tenker på de litt mindre barna...)
fra 2-4 mars har meg og sambo helt barnefri.. da skal Isabell være hos mormor[:)] men jeg sitter her å tenker på om jeg klarer å vær vekke fra henne så lenge.. hehe.. har aldri vært det før! Men blir jo kjekt med ei helg, bare meg og sambo[:D]

jeg har hatt en hel barnefri helg da dro en jentegjeng på hytta mens sambo var hjemme.
var veldig koselig men savna jo lillegutt til de grader da.
men det er deilig og ta seg en helg borte og pleie kjærligheten litt. det er viktig det, så det går nok helt fint[:D]

nei har ikke det...tror ikke jeg har greid det heller[:D]

har hatt helge fri noen ganger jeg, men syntes det er ælt å være uten henne! har bare vært borte fra lørdag til søndag da, men nå i mars skal vi til tallin og da blir hun borte fra meg i 4 dager [:'(][&o]

du kommer nok til å savne henne ja [;)] men tenk på denne måten at hun har godt å være hos mormor og bli skjemt bort litt [;)] og du og din samboer fortjener å bare være kjærester litt oxo [:)] gjøre ting som dere har lyst til [:)] 

første gang thea var borte fra meg en helg var hun rundt 6 mnd eller noe, jeg savna henne noe enormt mye og gledet meg kjempe masse til hun kom hjem igjen, men det var veldig deilig å være hjemme sammen med sambo og bare være kjærester og ikke beskymre oss om thea for vi viste at hun hadde det kjempe gøy der hun var [:)]

Nei, ikke en hel helg, bare en natt. Men hadde jeg hatt noe å gjøre på kunne jeg tenkt meg det, ikke bare for å få fri liksom[:)]

eline var borte annen hver helg fra hu var 3 mnd hos pappan sin, så blitt ganske vant til det nå som hu er 5 år. men linnea har jeg ikek hatt borte en helg enda, vil ikke det på en goood stund til med mindre jeg må da.. men en natt har jeg vært uten hu et par ganger alt.

Du komme rnok til å synes det er både delig å trist å sånn på en gang, men når du komme rhjem kommer du nok til å være ganske gla for at dugjorde det, for da har du masse overskudd til å dulle med hu. [:)]

Har ikke det enda,men nytt helga og prøv kun og tenk på dæ selv og gubben,vet det e vanskelig men en gang må bli den første[:D][:D]

jepp. han var borte en helg da han var 3 mnd.

Ja det har vi hatt et par ganger når det har vært personalturer med jobben....fra tors til lørd...Gått kjempegreit det...Min mor og tante som har hatt henne...Var vondt å reise fra henne første gang men vet jo at hun er i de beste hender..[:)]

Back
Topp