Barneforsikring

Reiret

Glad i forumet
Assistert-jentene
Julibarna 2019
Junibollene 2023
Hvilken barneforsikring har dere og er dere fornøyd? Det virker som stort sett alle forsikringsselskapene viser til toppscore eller best i test tittel. Er barneforsikringene generelt gode eller er det bare selvskryt?:wideyed: Forsikringer syns jeg er vanskelig å navigere i, og er frista til å velge forsikringsselskap der vi har flesteparten av forsikringene fra før i håp om en bedre pris-men akkurat på denne forsikringen vil jeg også ha den beste:D

Tryg , har toppfotsikringen der. Har vært veldig enkelt og null problem de gangene vi har brukt de

Hvilken barneforsikring har dere og er dere fornøyd? Det virker som stort sett alle forsikringsselskapene viser til toppscore eller best i test tittel. Er barneforsikringene generelt gode eller er det bare selvskryt?:wideyed: Forsikringer syns jeg er vanskelig å navigere i, og er frista til å velge forsikringsselskap der vi har flesteparten av forsikringene fra før i håp om en bedre pris-men akkurat på denne forsikringen vil jeg også ha den beste:D
Det kjedelige svaret er : les gjennom vilkåra. Hva får størst konsekvenser for dere hvis noe skulle skje? Også ville jeg valgt den "billigste".

Mamma fikset til min sønn i sparebanken 1, banken hennes, så hun gikk inn å snakket med dem. Jeg har også forsikringen min der. (litt tilfeldig) Men har aldri måttet bruke den heldigvis på noen av oss, men er jo glad for at jeg har den. Men man vet jo ikke hvor sammarbeidsvillige de er før man har måttet bruke dem.

Har via Codan, Danica. Fornøyd.

Her har vi if og grunnen hvorfor vi valgte det til barna er at vi har hatt det selv i flere år og er fornøyde.

Takk for svar! Ser alle dere har forskjellige forsikringsselskaper, så det virker ikke som det er én gjengganger som liksom «er best». Vi får snuse litt i villkår og priser og ta et valg it fra det:)

Jeg anbefaler å finne en som er indeksregulert. Og som både gir uførepensjon og uførekapital. Den bør også dekke både uføre pga . medisinsk og ulykke ..

Back
Topp