Barneforsikring

MaiMamma2015

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
♡ Maibarna ♡
Oktoberlykke 2019
En jungel av forsikringer der ute. Hvilken forsikring har du, og hvorfor? :)

Vi har gjensidige sin via NITO. Vi fikk tilbud om å bytte til frende da vi er kunder hos sparebanken vest, men siden gjensidige dekker diabetes har vi valgt å beholde den (noe vi har i familien). De er omtrent likestilt men betaler ut litt ulikt.

Har if nå. Vi hadde gjensidige før, men bytta nettopp over til if da gjensidige ikke ville forsikre de to yngste guttene våre.
Dermed har vi if på snuppa også siden vi har alle de andre forsikringene der ;)

Takk for svar :) vi er forsikret i LO Favør, men det er jo ikke sikkert at det er den beste barneforsikringen så tenkte å høre her hva folk har :)

Hadde IF på storebror først, men byttet til Storebrand grunnet fordeler gjennom jobben. Har nå samlet alle forsikringene der, nettopp tegnet gratis ulykkesforsikring for 3 mnd. til snuppa da de ikke selger barneforsikring før de er fylt 3 mnd.

Hadde IF på storebror først, men byttet til Storebrand grunnet fordeler gjennom jobben. Har nå samlet alle forsikringene der, nettopp tegnet gratis ulykkesforsikring for 3 mnd. til snuppa da de ikke selger barneforsikring før de er fylt 3 mnd.
Syns det er så vanskelig å vite hvilken som er best :o blir svett her hehe

Jeg har tenkt å ta Dnb, har alle forsikringene mine der, jeg vet ikke hvor smart det er, men da har jeg best oversikt :)

Har hos frende. Hadde egentlig glemt vi betalte forsikring, men i januar fikk vi bruk for den. Gutten vår på 2 år fikk diabetes. Ble innlagt på sykehus i 3 uker. Fikk da sykehuspenger på 800 kr dagen. I tillegg får gutten vår om et år forsikringspenger på 2-300 000 kr. dette blir låst på hans konto til han blir 18 år.

Jeg har tenkt å ta Dnb, har alle forsikringene mine der, jeg vet ikke hvor smart det er, men da har jeg best oversikt :)
Vurderer å ha den i lo favør siden det er der vi er forsikret, men så er det usikkerheten for om den er best da..

Har hos frende. Hadde egentlig glemt vi betalte forsikring, men i januar fikk vi bruk for den. Gutten vår på 2 år fikk diabetes. Ble innlagt på sykehus i 3 uker. Fikk da sykehuspenger på 800 kr dagen. I tillegg får gutten vår om et år forsikringspenger på 2-300 000 kr. dette blir låst på hans konto til han blir 18 år.
Ikke sant! Det er det som er så fint med forsikringer. Tenk den summen om 15 år.. :) fikk selv 400.000 pga sykdom så det er absolutt verdt det.

Back
Topp