En jungel av forsikringer der ute. Hvilken forsikring har du, og hvorfor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns det er så vanskelig å vite hvilken som er best blir svett her heheHadde IF på storebror først, men byttet til Storebrand grunnet fordeler gjennom jobben. Har nå samlet alle forsikringene der, nettopp tegnet gratis ulykkesforsikring for 3 mnd. til snuppa da de ikke selger barneforsikring før de er fylt 3 mnd.
Ja ser den. Jeg søkte ikke etter tester med førstemann, men googlet og ser at Dine Penger gjennomførte en stor test av barneforsikring i mars.Syns det er så vanskelig å vite hvilken som er best blir svett her hehe
Vurderer å ha den i lo favør siden det er der vi er forsikret, men så er det usikkerheten for om den er best da..Jeg har tenkt å ta Dnb, har alle forsikringene mine der, jeg vet ikke hvor smart det er, men da har jeg best oversikt
Vurderer å ha den i lo favør siden det er der vi er forsikret, men så er det usikkerheten for om den er best da..
Ikke sant! Det er det som er så fint med forsikringer. Tenk den summen om 15 år.. fikk selv 400.000 pga sykdom så det er absolutt verdt det.Har hos frende. Hadde egentlig glemt vi betalte forsikring, men i januar fikk vi bruk for den. Gutten vår på 2 år fikk diabetes. Ble innlagt på sykehus i 3 uker. Fikk da sykehuspenger på 800 kr dagen. I tillegg får gutten vår om et år forsikringspenger på 2-300 000 kr. dette blir låst på hans konto til han blir 18 år.