Vi har også storebrand- men det koster langt mer enn 1000 i året for Super forskningenVi har forsikret i Storebrand. Betaler ca 1000 i året og er dekket for alt som dekkes kan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har også storebrand- men det koster langt mer enn 1000 i året for Super forskningenVi har forsikret i Storebrand. Betaler ca 1000 i året og er dekket for alt som dekkes kan.
Da har jeg kanskje bedre betingelser/høyere bonus.Vi har også storebrand- men det koster langt mer enn 1000 i året for Super forskningen
Har fått høre fra de at bonus og annet ikke teller på personforsikringer så synes det var litt underlig. Nyeste topp barneforskningen deres koster 295 nå med forhøyet utbetalinger ved uføre.Da har jeg kanskje bedre betingelser/høyere bonus.
Det høres rart ut for med full kasko på bilen, innbo og et barn betaler vi mindre enn den summen du nevner i mnd.Har fått høre fra de at bonus og annet ikke teller på personforsikringer så synes det var litt underlig. Nyeste topp barneforskningen deres koster 295 nå med forhøyet utbetalinger ved uføre.
Jeg aner ikkeDet høres rart ut for med full kasko på bilen, innbo og et barn betaler vi mindre enn den summen du nevner i mnd.
Trodde det var en selvfølge å forsikre barna sine. Forsikrer til og med hunden og katten![]()
Du er en klok jenteKatta og hunden har dessverre ikke en veldferdstat som bryr seg om dem.
Det koster ikke 30000 å gipse beinet til ditt barn, det gjør det om hunden må det. Kan ikke sammenligne synes jeg. Her i Norge så vil man få hjelp om barnet blir sykt, ser ikke da hvorfor private skal dra inn milliarder på noe vi faktisk ikke trenger. Da er det bedre å sette de pengene inn på en konto![]()
Jeg tror også at det lønner seg å se hva forsikringen dekker enn å tro at man er dekket godt nok. Unge uføre får 200 000 kr fra folketrygden i året og det sier seg selv at det er ingenting. Så trist å skulle basere et helt liv på så lite. Å spare selv er kanskje ikke dumt, men for meg er det en falsk trygghet. Barnet er allerede forsikret mange steder kanskje, men ikke hjemme. Hvorfor overlate dette til tilfeldighetene hvis man KAN få forsikring. Dessverre ikke gitt det heller.. http://www.dinepenger.no/spare/barneforsikring-sikrer-mot-mer-enn-ulykker/20328136Hvordan kan det ha seg at noen betaler 1000 i året og andre helt opp i 3500 kr det er syk forskjell veit dere egentlig hva dere betaler for og hvordan den dekker ? For hva er vitsen å betale 1000 kr i året for noe som ikke funker jeg bare lurer altså jenter for jeg er så stressa med å ha en man ikke bare blir lurt av .
Hvorfor synes du det er en falsk trygghet å spare i stedet for? Da "taper" en jo ikke penger i året som går til selskapet. I stedet kan en spare mye selv og få gode renter på demJeg tror også at det lønner seg å se hva forsikringen dekker enn å tro at man er dekket godt nok. Unge uføre får 200 000 kr fra folketrygden i året og det sier seg selv at det er ingenting. Så trist å skulle basere et helt liv på så lite. Å spare selv er kanskje ikke dumt, men for meg er det en falsk trygghet. Barnet er allerede forsikret mange steder kanskje, men ikke hjemme. Hvorfor overlate dette til tilfeldighetene hvis man KAN få forsikring. Dessverre ikke gitt det heller.. http://www.dinepenger.no/spare/barneforsikring-sikrer-mot-mer-enn-ulykker/20328136
Så klart det er det en god tanke at man ikke "taper" penger, men det krever mange års sparing for å kunne sikre barnet sitt på samme måte. Med forsikring er jo barnet forsikret fra dag 1. DerforHvorfor synes du det er en falsk trygghet å spare i stedet for? Da "taper" en jo ikke penger i året som går til selskapet. I stedet kan en spare mye selv og få gode renter på dem![]()
Joda men uførhet gjelder jo fra barnet er 18 og eldreSå klart det er det en god tanke at man ikke "taper" penger, men det krever mange års sparing for å kunne sikre barnet sitt på samme måte. Med forsikring er jo barnet forsikret fra dag 1. Derfor![]()
Så klart det er det en god tanke at man ikke "taper" penger, men det krever mange års sparing for å kunne sikre barnet sitt på samme måte. Med forsikring er jo barnet forsikret fra dag 1. Derfor![]()
Ja - det blir hele 54000 kr uten renter på 18 år og det er vel ingenting å juble over. Hvilke yrker er det egentlig som tjener 200 000 i året i 2014 på fulltid? Så fint hvis det er mye penger for deg/dere, men jeg tenker ikke på samme måte som dereEneste grunn til at man skulle hatt forsikring i Norge er om barnet blir unguføre. Og det får de ikke før etter fylte 18 år, så da har man 18 år å spare på, om forsikringen koster 3000 så blir det en del penger detOg det er ikke slik at forsikringsselskapene bare kaster penger etter deg om du skulle være uheldig, må kjempe der også som du må med Nav.
Og jeg synes 218.000 som unguføre får i dag er mye penger, det er ca 15000 utbetalt i måneden og det er mange yrker som får under det.
Tenk at vi er så heldig å får så mye penger av staten bare fordi man er syk?![]()