Barneforsikring

amliv88

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
Har dere forsikring på barna? Hva er deres argument mot å ha/ikke ha forsikring på barna?
Igjennom hvilket selskap har dere eventuelt forsikring, hvor mye koster det og hva dekker den?
Er så i tvil på om det er nødvendig!

Lillegutt 5/3-14 <3

Har ikke kommet så langt enda, så har ikke fått satt meg inn i hvilke forsikringer som er bra og hva de dekker. Men er vel bra og ha for å sikre ungen i tilfelle det skjer en ulykke og han/hun blir ufør feks?

Februar-14 mamma <3

Jeg har valgt å forsikre mini. Husker ikke helt hvor vi har?! Kan sjekke opp i det i morgen..
Når hus, bil, innbo er forsikret synes jeg barnet mitt også bør være forsikret. Skjer det noe med mini som gjør at han bli ufør, eller får en varig skade vil han klare seg bedre økonomisk.

Vi brukte mye tid på å finne rett forsikring, da jeg kunne få topp forsikringen til Tryg igjennom utdanningsforbundet til en billig penge. Etter mye lesing på nett og diskusjoner fant vi ut dette egentlig var en av de dårligiste barneforskringene på markede :( Så vi tok et annet selskap, betaler en del mer.. Men føler det er verdt det :)

• Liker
Reactions: BMC
Eg har vanleg forsikring og utvida forsikring på Arin gjennom Gjensidige. Dersom det skal skje noko som gjer at han trenger ekstra greier (invalid/medisinsk osv) får han ein stor utbetaling på 2 mill slik ate kan tilrettelegga heimen for han, samt ein mnd utbetaling. Har også detta på bonusdatter :)

❤️Gutt 24.02.14❤️

• Liker
Reactions: BMC
Vi får ikke forsikret (skikkelig) de to yngste enda siden de var født prematur :/
Mellomste har bla problemer med hard mage og er til utredning på sykehuset -dermed venter forsikringsskapet med å gi forsikring på han til han er ferdig.. Felix får en dårligere forsikring frem til 6 års alderen, da kan man vite litt mer om han får senskader osv..
Har forsikring på eldste, det har han hatt fra han var født ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Pappaen hadde til eldste men vi kutta det ut nå. Sparer heller de pengene

Sent from my iPad using BV Forum

Forsikringsselskapene stiller som regel krav til grad av invaliditet blant annet. Jeg syns det er mye viktigere med personforsikring på foreldre i samboerskap mtp arv osv.

Vi har ikke det. Har egentlig ikke vurdert det heller.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Barna mine er forsikret gjennom jobben, ellers har vi ingen forsikring på de. Sparer en del penger til barna, både i boligsparing for barn og vanlig sparekonto. Får vurdere om vi gidder å ha forsikring etter hvert. Har hørt mange historier om at når noe først skjer så er det vanskelig å få noe utbetalt av forsikringsselskapet osv.

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er frøkna forsikret :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Forsikret gjennom Gjensidige.. tok ut topp forsikring på han.. inkl behandlingsforsikring selv om det i teorien ikkje er nødvendig her i landet...

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app

Ja, barneforsikring gjennom Dnb. Her har vi alle forsikret oss, synes det gir en ekstra trygghet, dersom noe - mot formodning - skulle skje.

Har ikke gjort det enda, men når jeg får ut fingeren skal jeg forsikre oss alle:)

Go'gutten født 12.02.14♡

Vi har forsikret E, men jeg husker ikke hvor. Samboer som har ordnet. Vi liker tryggheten det gir oss. Vi har livsforsikring på oss begge også, hvis det jævligste skulle skje så er det godt å vite at man er økonomisk sikret.

Ja, me har dobbelforsikring på kvarandre. Vi har ein god forsikring gjennom jobben, men der vil evt betaling bli fordelt ut på barn og sambuar. Såe eig ein eigen forsikring på kvarandre slik at vi begge har råd til å bli buande i huset osv om noko skulle skje.

❤️Gutt 24.02.14❤️

Back
Topp