Barneforsikring

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Har barnet ditt forsikring?
Hvilken?
Hva betaler dere i året?
Er dere fornøyd? -Hvorfor/hvorfor ikke?

Vi har akkurat byttet alle forsikringene våres til Tryg. 

Så da aner jeg rett og slett ikke hvor mye vi betaler, håper vi blir fornøyde. 

Dårlig med info her gitt, hehe 

Vi har akkurat tegnet Gjensidige barneforsikring, den mellomste varianten tror jeg det var. Ca 2600 i året. De har tidligere vært best i test iallefall. Vanskelig å si om vi er fornøyd før vi evt får bruk for den :/

Har Storebrand utvidet barneforsikring samt Gjensidiges med maks utbetaling ved uførhet. Har heldigvis ikke hatt bruk for forsikringene enn så lenge, men all info jeg har (fått hjelp av advokat bl.annet) tilsier at dette er to gode forsikringer som dekker opp mitt barn på ulike måter ved eventuell arbeidsuførhet!

Pris: Storebrand betaler jeg rundt 1.900 kr/år for. Gjensidige rundt 3.200 kr/år. Vel anvendte penger OM uhellet skulle være ute, men jeg håper det er bortkastede penger, tross alt emoticon .

Hos oss står det mellom IF, for vi har nesten alt annet der, og får dermed rabatt, og Tryg som tilbyr behandlingsforsikring i barneforsikringen sin.
Sparebank1 sin er best i test i alle tester jeg har lest, men er ganske dyr (vet at det skal være uvesentlig, men det er dessverre ikke det for oss). Tryg og IF kommer ganske likt ut.
Hjelp?

1980 skrev:
Vi har akkurat tegnet Gjensidige barneforsikring, den mellomste varianten tror jeg det var. Ca 2600 i året. De har tidligere vært best i test iallefall. Vanskelig å si om vi er fornøyd før vi evt får bruk for den :/

tror vi har samme, og den skal jo være best i test som du skriver så, men håper vi ikke får brukt for den da ;) 

1980 skrev:

Jeg har den forsikringen på snuppa, og har fått bruk for den. De har vært veldig greie å forholde seg til hele veien, og kjapp med utbetaling. Flinke folk som jobber der iallefall, og det var ikke noe tvil i forhold til utbetaling :)

Back
Topp