Barnefaren=)

venterenskatt

Elsker forumet
Juli13-jentene
Hvordan overbringte dere nyheten til barnefaren? [:D] 

Jeg har tenkt å fortelle han det ved å pakke inn en body med "pappas fulltreffer" [;)]  Men vil gjerne høre hvordan dere har gjort det!?

hehe, her sto han ved siden av da jeg tisset på pinnen så han fikk vite det samtidig som meg[:D]

Jeg gikk jo i utganspunktet på p-piller, så det var ikke planlagt... Jeg sendte han en tekstmelding som sa "jeg har noe alvorlig og fortelle deg i kveld." Da kvelden kom og han spurte hva det var, begynte jeg å gråte, klarte ikke si noe, så jeg gikk å hentet graviditetstesten og ga den til han.

"Hva er dette?" sier han og ser en kort stund på den, før det går opp et lys for han...

"ER DU GRAVID??" så tok han hendene over munnen sin, fikk de store øynene og ble helt stille...

Så begynte jeg å gråte skikkelig, men da tok han rundt meg og sa at dette fikser vi[:)] Og det gjorde vi[:D]

Vi var i Rio, og flottet oss  veldig, så hadde fått lege inn på hotellet til å ta blodprøve, ble ringt senere om svaret[:D] bf, fikk hetta...og jeg fikk litt hetta, og så spiste vi en en god knuskstille middag[:D]

han ba meg reise på legwvakten på grunn av langvarig vond i magen.
Vi fikk vite et samtidig han ble jo med meg til legevakten[:)][:)]

Jeg sendte bilde av den positive graviditetstesten. Klarte ikke finne på noe å skrive, så ble bare med bildet.

Så avtalte vi å spise ute den kvelden, og jeg ble gretten fordi han var sent hjemme, men så var det fordi han hadde kjøpt navnebok og pakket den inn på vei hjem :)

Har var med når jeg tok testene [:D]

Han var hjemme når jeg tok testen så han fikk vite det ved å se på gravid testen.. Han trodde at det var no feil med testen så han trodde ikke på meg før vi var hos legen og bekreftet det[:D] Han fikk litt noia[8D]

han hadde reist på jobb da jeg tok testen, men jeg ringte ham og lurte på om han hadde mulighet til å møte meg et sted, for jeg hadde noe å fortelle ham. Han kom hjem en rask tur.. blei sikkert litt nervøs, for jeg hadde aldri ringt ham på jobben før, og i alle fall ikke bedt ham møte meg!
sa at jeg hadde noe å fortelle ham, og jeg trodde han kanskje ville vite det så fort som mulig..
så formelig hvordan tankene hans fløy, lurer litt på hva han egentlig tenkte der og da :-p
"jeg er gravid" sa jeg og gliste. tok 2 sekund før han registrerte hva jeg hadde sagt, men han ble like glad som meg, selv om det ikke gikk helt opp for ham før etter at jeg hadde vært hos legen :)

viste han bare testen rett etter jeg hadde tatt den...

men husker da jeg ble gravid med lillegutt, da var han på jobb når jeg tok testen.
Han ringte hjem for å spørre om noe og så nevnte jeg i forbi farten at jeg hadde tatt en posetiv test.
Han ble så snurt og sur fordi jeg hadde sagt det på telefonen..hehe..[8D] Så jeg måtte lage en skikkelig god trøste middag for å feire på rett måte[:D]

han kom når jeg stod og så på testen, men vi trodde ikke noe på den fordi den var så svakt positiv, så morgenen etter vekket jeg han med en liten pakke som inneholdt verdens minste strømpe-par

Han sto ved siden av meg når jeg tisset på pinnen...

jeg visste det allerede før vi tok test... *mors instinkt*[:D]    og kjøpte kort og roser så gubben fikk når han kom hjem.... han ble kjempeglad!!
men det jeg ikke visste var at svigerfar også kom in døra....[8D]

ORIGINAL: lille iskaffe

hehe, her sto han ved siden av da jeg tisset på pinnen så han fikk vite det samtidig som meg[:D]

første gangen: hehe kasta to tester på han da han lå å sov... vet ikke helt men var sur på han for det.... han voknet å ble jo paff..

Jeg tok en test tidlig en lørdagsmorgen.

Så vekkte jeg han med testen i hånda og tårer i øynene. "Hæ, er du gravid?" sier han.

"jeg vet ikke", svarte jeg (hadde en test fra Billige teste som jeg ikke helt forsto)
så kasta jeg meg i bilen og dro til apoteket (var der før de åpna[8D]) og kjøpte en CB-test.

den lyste positiv, så da var lykken fullkommen[:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: kakkeline

ORIGINAL: lille iskaffe

ORIGINAL: mammasin

Det var han som sjekka testen. Så det var han som fortalte det til meg[:D]

Med første var jeg på jobb og han på skole. Jeg ringte og ringte, og irriterte meg over at han ikke svarte på mobilen. Hadde hatt lyden av siden han var på skolen, så jeg ringte en klassekamerat, og ba han om å gi beskjed til sambo om å ringe meg. Stakkar mannn fikk vite at han skulle bli pappa på vei inn i klasserommet. helt forfjamsa stakkar. Fikk en fin melding av han senere da han hadde fått summet seg litt.

med andremann bare viste jeg han testen.

Back
Topp