Barnefar

• Trådstarter Trådstarter Tsj
  • Opprettet Opprettet
T

Tsj

Guest
Hei det har vært slutt med barnefar snart 1 år.

Det jeg lurer på er om barnefaren kan bestemme hvem barnet skal møte /være med når han er sammens med meg..?

Har noen kompiser som jeg har hatt besøk av vært besøk med.. Barnefaren mener vår sønn som er 2,5 år tar skade av dette.Å att jeg øddeleger vår sønn..

Er det virkelig galt det jeg gjør ? Har møtt enn fyr som jeg er mer eller mindre i et forhold med men tørr ikke å gjøre noe siden barnefaren klikker :/

Å han sier att vår sønn ikke trenger han som pappa siden han ikke får bestemme noe åver han men jeg synes dette er en del av mitt privatliv han ikke har noe med,han er ikke enig.

Han er sjalu. Hvis du er i ett forhold må du stå for det. Fortell det til ham, og si at hva du gjør med ditt liv er din sak.

Her syns vi det er flott for barna å få omgås våre venner. Kan ikke skjønne hvorfor det skulle være noe problem! Hvis du hadde byttet kjæreste annenhver uke og introdusert hver eneste av dem for barna, så skjønner jeg at barnefaren kunne vært bekymret, men det er jo ikke det du gjør?!

Takk for svar !

Nei dette er min første kjæreste siden det ble slutt.. Synes selv att de er bra for barnet og møte andre mennesker å att de er menn ikke skal være noe annerledes.. Skjønner ikke att det skal være noe ille..

Usikker om det er fordi far tror att barnet ser på andre menn som pappaer ellr om det er sjalusi .. får jo dårlig samvitihet burde vell ikke ha det :/

Du skal ikke ha dårlig samvittighet for hvem du er sammen med, samtidig er det geit å være litt kritisk når den andre forelderen reagerer. Med det mener jeg at man må finne ut av om det er sjalusi det er snakk om, eller om det er noe i det han sier om at de ikke er bre for barnet.
Bakgrunnen for at jeg sier dette er at jeg har en bekjent som vanker i dårlig miljø (rus), far til barnet er bekymret og har snakket med fvk og bv om dette og så vidt jeg vet har de en sak gående ang fast bosted for barnet, men mor avfeier han med at han er sjalu siden de ikke er et par lenger.

Høres ut som han er sjalu og prøver å ødelegge forholdet ditt.

Enten er det noe i det, eller så er han sjalu for at barnet kan få en ny farsfigur. Det er neppe noe kult å vite at en (for ham) fremmed mann får være mer med barnet enn han selv.

Back
Topp