solstrålen23
Glad i forumet
Barnefar er min sambuar som og er far til vår datter på snart 5 år. Har vert sammen i 8 år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvem er barnefaren, og er dere sammen?
Nå fårstår jeg på deg, at det ikke er utelukket at det kan bli noe mellom dere 2, og det er jo flott å ha den muligheten også
Lykke til skal du ha uansett!Takk for historienSer du har litt annet utgangspunkt enn oss andre Frøken Kaos, men fortvil ikke. Fetteren min ble pappa på (nesten!) samme måte som din BF, han ble pappa etter "en fuktig kveld på byen", der han havnet til sengs med ei venninne. For de så utviklet det seg riktignok aldri til å bli ett forhold, men de bevarte vennskapet, og samarbeidet mellom de 2 går superflott! Det er som han sier : Vi har aldri vært sammen, aldri kranglet, ingen bitterhet til stede overhode. Han tok det som en mann, og er en super pappa for jenta som er nesten 3 år nåNå fårstår jeg på deg, at det ikke er utelukket at det kan bli noe mellom dere 2, og det er jo flott å ha den muligheten også
Lykke til skal du ha uansett!
Min historie er ikke like drøm som deres, men jeg føler meg fremdeles utrolig heldig! Her er bf en jeg møtte for nøyaktig en mnd siden. Vi møttes på byen og falt helt for hverandre. Allikevel sier han noen dager etter at han ikke er på jakt etter et seriøst forhold. Det var greit for meg siden jeg er så opptatt med jobb og skole. Så vi fortsatte å møtes og var enige om å holde det på et uforpliktende stadie. Helt til jeg nå er gravid. Jeg fortalte han det i kveld. Det var et av mine mest nervepirrende øyeblikk. Jeg hadde ingen anelse om hvordan han kom til å reagere. Han tok det som en mann. Og han sa han synes jeg er ei dritbra jente og vil gjerne bli bedre kjent med meg og støtter meg gjennom dette. Han vil stille opp og prøve å få det til å fungere mellom oss. Jeg ønsker ikke ta abort da jeg har pcos og ikke er garantert å få barn så lett igjen.. Så min historie er ikke så flott som deres, men jeg gleder meg til tiden fremover og klar for alle utfordringer som kommer!![]()