Barnefar

Barnefar er min sambuar som og er far til vår datter på snart 5 år. Har vert sammen i 8 år

Barnefar er samboer og pappa til 5,5 åringen våres . Har vært kjærester i 18 år :-)

Min kjæreste/samboer :) Vi har vært kjærester i 1 år og 5 mnd <3

Kjærester i litt over 6 år, forlovet siden 2012 og nygift :) Har en nydelig sønn på 4 år sammen, og venter en Mai skatt 2016 <3

Ser du har litt annet utgangspunkt enn oss andre Frøken Kaos, men fortvil ikke. Fetteren min ble pappa på (nesten!) samme måte som din BF, han ble pappa etter "en fuktig kveld på byen", der han havnet til sengs med ei venninne. For de så utviklet det seg riktignok aldri til å bli ett forhold, men de bevarte vennskapet, og samarbeidet mellom de 2 går superflott! Det er som han sier : Vi har aldri vært sammen, aldri kranglet, ingen bitterhet til stede overhode. Han tok det som en mann, og er en super pappa for jenta som er nesten 3 år nå :happy: Nå fårstår jeg på deg, at det ikke er utelukket at det kan bli noe mellom dere 2, og det er jo flott å ha den muligheten også xsmile3 Lykke til skal du ha uansett!

Ser du har litt annet utgangspunkt enn oss andre Frøken Kaos, men fortvil ikke. Fetteren min ble pappa på (nesten!) samme måte som din BF, han ble pappa etter "en fuktig kveld på byen", der han havnet til sengs med ei venninne. For de så utviklet det seg riktignok aldri til å bli ett forhold, men de bevarte vennskapet, og samarbeidet mellom de 2 går superflott! Det er som han sier : Vi har aldri vært sammen, aldri kranglet, ingen bitterhet til stede overhode. Han tok det som en mann, og er en super pappa for jenta som er nesten 3 år nå :happy: Nå fårstår jeg på deg, at det ikke er utelukket at det kan bli noe mellom dere 2, og det er jo flott å ha den muligheten også xsmile3 Lykke til skal du ha uansett!
Takk for historien :) Jeg har trua på at vi får det til å fungere uabsett om vi blir kjærester eller ikke. Til helgen drar vi på hytta hans og skal bare slappe av og bli kjent. I dag ville han ut og prøve barnevogner, og det ser ut om om han gleder seg veldig. Han er utrolig støttende og sier hele tiden at dette går bra. Vi har heldigvis god tid på å bli kjent :) Jeg misunner såklart alle dere som er gift/samboer, men jeg er samtidig så vanvittig takknemlig for at dette mirakelet har skjedd meg. Jeg er sterk og jeg vet jeg klarer dette fint! Det er en glede å dele denne tiden med dere andre her inne, og jeg håper tiden fremover blir like fin for alle, uansett utgangspunkt ❤

Han er mannen min, vi har vært sammen i snart 12 år, og gift i snart ett. :)

Han er min kjæreste ( vært sammen siden des/jan) og samboer siden slutten av juni.

En veldig uplanlagt graviditet.. Der han freaka heilt ut når eg fortalte det, men det har endelig begynt å synka inn og han godtar det mer nå :)

Barnefaren er min kjære gjennom 10 år i november. Da har vi også vært gift i 7 år. Vi har to skjønne jenter sammen, og venter tredjemann :)

Barnefaren er min aller beste venn, samboer, ektemann og kjæreste. Vi har vært sammen i 4 år og gift i ett. Vi har også en sønn på 2,5 år og venter nå nummer to :)

Barnefaren er min kjære mann som jeg har vært sammen med i en evighet og som jeg skal dele resten av livet med. ❤️ Nå håper vi at vi skal få oppleve å bli foreldre sammen. :)

Bf er min gode snille kjæreste som jeg har vært sammen med i tre år, men kjent i syv år. Vi har hatt et litt vanskelig forhold pga mange ting, men har ordnet opp og har det bra nå ☺️ Jeg har en datter på 5 år, og han har en sønn på 11 år. Vi faller nok ikke under kategorien "det perfekte par", men vi elsker hverandre og vil være sammen, og nå er det stor lykke med lite frø i magen

Bf er min kjæreste gjennom 8 år, samboer i ca 4 år, vært min ektefelle i snart 1 1/2 år, og selvfølgelig pappaen til vesla på 2 1/2 år. Og min beste venn :-)

Vi har kjent hverandre i nesten 10 år. Ble sammen for 3 år siden. Fikk en datter for 2 år siden. Giftet oss for 1 år siden.

Min historie er ikke like drøm som deres, men jeg føler meg fremdeles utrolig heldig! Her er bf en jeg møtte for nøyaktig en mnd siden. Vi møttes på byen og falt helt for hverandre. Allikevel sier han noen dager etter at han ikke er på jakt etter et seriøst forhold. Det var greit for meg siden jeg er så opptatt med jobb og skole. Så vi fortsatte å møtes og var enige om å holde det på et uforpliktende stadie. Helt til jeg nå er gravid. Jeg fortalte han det i kveld. Det var et av mine mest nervepirrende øyeblikk. Jeg hadde ingen anelse om hvordan han kom til å reagere. Han tok det som en mann. Og han sa han synes jeg er ei dritbra jente og vil gjerne bli bedre kjent med meg og støtter meg gjennom dette. Han vil stille opp og prøve å få det til å fungere mellom oss. Jeg ønsker ikke ta abort da jeg har pcos og ikke er garantert å få barn så lett igjen.. Så min historie er ikke så flott som deres, men jeg gleder meg til tiden fremover og klar for alle utfordringer som kommer! :)

Synes dette var en flott historie :) har en bekjent med barn på bakgrunn av det samme og hun og bf er samboere i dag tre år etter ;)

Back
Topp