Barnefar

Ser du har litt annet utgangspunkt enn oss andre Frøken Kaos, men fortvil ikke. Fetteren min ble pappa på (nesten!) samme måte som din BF, han ble pappa etter "en fuktig kveld på byen", der han havnet til sengs med ei venninne. For de så utviklet det seg riktignok aldri til å bli ett forhold, men de bevarte vennskapet, og samarbeidet mellom de 2 går superflott! Det er som han sier : Vi har aldri vært sammen, aldri kranglet, ingen bitterhet til stede overhode. Han tok det som en mann, og er en super pappa for jenta som er nesten 3 år nå :happy: Nå fårstår jeg på deg, at det ikke er utelukket at det kan bli noe mellom dere 2, og det er jo flott å ha den muligheten også xsmile3 Lykke til skal du ha uansett!

Hehe, kjenner vi samme personer kanskje? Neida, ser det er litt nyanseforskjeller.

Barnefar og jeg har vært sammen i 9 fantastiske år. <3

Vi har vært gift i 2år nå :-) Gleder oss veldig til å bli foreldre :D:D

Har vært sammen med barnefaren i 8 mnd, og er samboere! En helt fantastisk person som jeg vet vil stille opp for meg og nurket ❤️! En ordentlig gentleman og min bestevenn !

Bf er mannen min, gjennom tykt og tynt. Vært sammen i 9 år snart og gift i 7 av de.

Barnefar er min fine sambuar, som eg har vore saman med i 5 år. Mannen i mitt liv! :) Er veldig glade for det vesle frøet i magen. ❤️

Barnefaren er min mann og min bestevenn, vært gift i 1 år, dette er vårt første barn:)

Back
Topp