Barnefar

Barnefar er min kjæreste, bestevenn og samboer gjennom 4 år:) gleder meg til å dele denne tiden med han:)

Barnefar var min ungdomskjæreste, med et opphold på 3 år, så ble vi sammen igjen og er på våres 6 år med en nydelig datter sammen og nå snart en til :)

Barnefaren er min sjelevenn og det beste som har hendt meg, forloveden min er den rette for meg og jeg gleder meg til vi ska bli foreldre i april/mai :D

Vert sammen i 6 år, forlovet i 1 og vi gifter oss i Paris den 05.09:)
Far til vår lille på 8 mnd også selvfølgelig;:)

Bf er min bestevenn og min kjære mann :-) har vært sammen i litt over 12år, gift i litt over 2år og har sammen 3 flotte unger :-)

Barnefar har vært min kjæreste i 12 år nå, gift i 6. Nå venter vi vårt 4 barn sammen <3

Barnefar har vært min kjæreste i 3 år, gift i litt over en måned (ble gravid på bryllupsreisen) og vi venter vårt første barn :Heartred

Min historie er ikke like drøm som deres, men jeg føler meg fremdeles utrolig heldig! Her er bf en jeg møtte for nøyaktig en mnd siden. Vi møttes på byen og falt helt for hverandre. Allikevel sier han noen dager etter at han ikke er på jakt etter et seriøst forhold. Det var greit for meg siden jeg er så opptatt med jobb og skole. Så vi fortsatte å møtes og var enige om å holde det på et uforpliktende stadie. Helt til jeg nå er gravid. Jeg fortalte han det i kveld. Det var et av mine mest nervepirrende øyeblikk. Jeg hadde ingen anelse om hvordan han kom til å reagere. Han tok det som en mann. Og han sa han synes jeg er ei dritbra jente og vil gjerne bli bedre kjent med meg og støtter meg gjennom dette. Han vil stille opp og prøve å få det til å fungere mellom oss. Jeg ønsker ikke ta abort da jeg har pcos og ikke er garantert å få barn så lett igjen.. Så min historie er ikke så flott som deres, men jeg gleder meg til tiden fremover og klar for alle utfordringer som kommer! :)

Gift med barnefar i over 3 år nå og har vært sammen i over 7 år;-)

Min mann igjennom snart 5år.. Vært sammen i ca 8år om jeg husker rett...

Det er min samboer og far til vår datter på snart 2 1/2 år ❤️ Vært sammen i litt over 4 år, og samboere i litt over 3 :)

Barnefaren og jeg har vært kjærester i 16 år, gift i 5 av de.
Ham er min drømmeprins og en perfekt pappa for vår 2 åring. Vi gleder oss masse til å bli foreldre igjen i mai :Heartred

Samboere i over 6 år :) Min mann, kjæreste og bestevenn.

Barnefaren er min man og vi har 10 års bryllupsdag i november ;)

Back
Topp