Han vet godt at skal det bli 2 tette så må han også bidraHadde aldri i livet gått med på det om jeg hadde en mann som ikke bidro på natta... Vi har hatt to kolikkunger...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han vet godt at skal det bli 2 tette så må han også bidraHadde aldri i livet gått med på det om jeg hadde en mann som ikke bidro på natta... Vi har hatt to kolikkunger...
Gir dere probiotika til mini? Jeg kjøpte probiotikapulver på helsekosten og blander det med morsmelk to ganger om dagen putter pulveret i en liten kopp(sånn liten på 30 ml) og setter den under den ene puppen mens hun ammet av den andre, for da fylles den automatisk. Evt kan dere håndpumpe ut litt. Gi på t skje eller rett fra den lille koppen. De har også på apoteket i dråpeform, men den har jeg ikke erfaring med. Tarmene til mini har blitt såååå mye bedre og hun har blitt så flink til å prompe selv.
Btw, her i huset er far faktisk far. Jeg er ikke alenemor. Han bidrar med alt han kan og drar trøtt på jobb daglig. Han er også en sovegris, men har man barn, så har man barn og det sammen.
Så fantastisk å høreTUSEN! takk for tipset, Huleboer!
Vi har nå en gutt som har trykket kun to ganger, en på dagen og en på natten, og han har sovet i to lange intervaller i går, som gjorde at jeg kunne shoppe litt
Den andre gangen han trykket og presset så fikk han ut masse bæsj og prump og var fornøyd
Han har også sovet masse i natt når han ikke skal amme eller bytte bleie, Semper dråper har vært så effektivt fra begynnelsen av!
Du har rett og slett reddet babytiden for meg!
Tusen takk igjen!
Heter de Semper dråper?TUSEN! takk for tipset, Huleboer!
Vi har nå en gutt som har trykket kun to ganger, en på dagen og en på natten, og han har sovet i to lange intervaller i går, som gjorde at jeg kunne shoppe litt
Den andre gangen han trykket og presset så fikk han ut masse bæsj og prump og var fornøyd
Han har også sovet masse i natt når han ikke skal amme eller bytte bleie, Semper dråper har vært så effektivt fra begynnelsen av!
Du har rett og slett reddet babytiden for meg!
Tusen takk igjen!
Mannen har vanligvis hatt eit godt sovehjarte der det så og seie har vore umulig å vekke han. Det har endra seg litt, ja. Han har flytta inn på sofaen i stova, for eg har babyen i senga så eg får mest mogleg søvn. Tar for mykje energi og tid om eg skal få han til å sove i eiga seng, og det ville uansett vekka mannen. Eg ammer, så er ikkje mykje mannen kan stilla opp med. Han gjer meir på dagtid. Oppvask og husarbeid har han tatt det meste av.
Men han kunne nok gjort meir også, men gidd ikkje mase og kreve det. Det er eg som ville ha baby no. Han følte seg eigentleg ikkje klar (han er yngst i familien, likevel først ute med både ekteskap og barn, pluss først ute av vennegjengen. Men vi er ikkje SÅ unge, og eg føler klokka går). Eg får ikkje så mykje egentid. Dersom han skal hjelpa med å bære/bysse/trøste så gjer han det litt. Får kanskje ungen til å teie litt, men så snart han byrjar igjen, så får eg ungen slengt i armane så eg må sleppe alt eg har. Knapt komt ut av dusjen og tørka meg før eg får ungen i armane fordi han ikkje klarar å trøste han. Eg hadde ikkje fått på meg noko som helst av klede ein gong. Gjekk vel ein time før eg fekk kledd på meg på grunn av amming, raping og gulping og fordi eg ikkje vil at ungen skulle ligga åleine og gråte medan eg gjekk på loftet og henta klede til meg sjølv.