barneeksem

Fuvi25

Elsker forumet
Huff, syns så synd på lille Bragegutten min. I natt søv han med sokka på hendern før andre gang, før å ikkje klø sæ opp og våkne av det... Full av eksem i ansiktet, på brystet og arman... Stakkars...[:(][:(]
Nu har vi smurt me Aderma i ei uke, og bada bære to gang på den tida, men han bli ikkje bedre...
Noen erfaringe? Krem å anbefale?
E kanskje a-creme bra på eksem også?

ORIGINAL: Fuvi24

Ja! [:)]
Når Aurora fikk eksem når hun var liten var a-creme det eneste som fungerte.

Flott! Da skal æ kjøpe det imårra! Guuuuuuud, kor æ håpe det funke på han Brage og!

har du prøvd inytiol?
koster ca 70kr og fås kjøpt på apoteket eller div apotekutsalg..
hjalp veldig da min datter hadde det.
og er bra på såre stumper også![;)]

Bare ikke brukes for lenge i gangen!
Lykke til!
håper gutten blir bedre fort!

Locobase sin; Repair!

Jeg ville anbefalt Barnekrem fra Kamillekrem. Den er helt super!! Den funker som massasjekrem, rompekrem, eksemkrem. Kan til og med smøre den på gommene når barnet får tenner!! Det er et naturprodukt som inneholder oljer fra solsikke, hvetekim, yojoba, kamille, kokospalme, kokosnøtt, ringblomst og lavendel

Den kan kjøpes på www.kamillekrem.no koster 150 kr for en stor flaske, er kjempedrøy! Det kan hende den ikke står på produktlista, men da er det bare å skrive mail og bestille!

kanskje a-creme bra på eksem også?

ja den er kjempe god. jeg har brukt den på sara. sara hadde hele ansiktet, armene, ørene, brystet, hodebunnen og nakken full i eksem.  a-krem tok det på 2 dager.  og sara var ganske hardt rammet, var begynte å veske gult noen plasser pga hun hadde klødd seg.
var hos legen i går. hun ble veldig overasket over forandringen(vi traff henne på kjøpesenteret på mandag og i går traff vi henne og all eksemen var vekke)

a-kremen er så mild at det ikke er sliter på huden heller.

Nu har vi smurt me Aderma i ei uke, og bada bære to gang på den tida, men han bli ikkje bedre...
Noen erfaringe? Krem å anbefale?

Heisann!!

Jonas har atopisk xem...og han så ikke ut i måne skinn!!! "Alle" sa at aderma var sååååå bra, og jeg smurte og smurte, og han ble IKKE bedre!!

Bytta til  DECUBAL på morgonen og til A-CREME på kvelden, og etter tre dager var han HELT FIN!!!! og har ikke hatt utbrudd siden, det er nå to-tre mnd siden!!

Anbefaler deg å prøve å bytte!!! kan være han også reagerer på aderma sin krem!

Har også badet han kun i vann med en skvett OLIVENOLJE (ja, matolje...) !! Helt supert! [;)]

Adrian hadde litt eksem når han var ett par mnd, eg prøvde alt mulig. Einaste som hjalp var a-crem, anbefale d på d varmaste [:)] Lykke til...

Denise har hatt eksem siden hun var 2 mnd,har prøvd forskjellige typer kremer,men den som virket best var Sebamed stellekrem(uten parabener),en stor flaske som er veldig drøy,varer lenge(har hatt den i ca 4 mnd!),koster bare 99kr!, har en gutt på 7 år som også har litt eksem og bruker den på han å...kjempegod krem som er verdt å prøve...[;)][;)]

hei hei, kjenner meg veldig godt igjen. Sønnen min hadde det slik da han var baby-det væsket og han klødde seg til blods.. Prøvde alle slags kremer og må si ar det hjalp litt å smøre på zink salve på om natten slik at han sov med det. Prøv det et par dager.. Ellers så ble eksemet til gutten min mye bedre da vi reiste til syden[:)][:)] Heldigvis i dag er han ikke plaget...Noen kremer som kan hjelpe er A-creme, apobase, locobase, de selger noen enkelte kremmer på apoteket spesielt for eksem hud litt dyre men verdt å prøve...

Håper det ordner seg...vondt å se de små med sånne plager

Back
Topp