Barnedagbok.

Veldig_Stolt_Pappa

Første møte med forumet
Hei, jeg er en VELDIG stolt 2. gangs pappa (27/8-15) som lurer på om det er som vet av sider på nett der man kan lage en dagbok for den nyfødte.
Er selv 44 år og utrolig glad for at mine foreldre laget en sånn bok for meg, med info om diverse ting som skjedde med meg fra dag 1. og frem til jeg var 3-4 år gammel.
På den tiden fantes jo ikke digitalkamera så har dessverre ikke mange bilder av meg, men info om både størrelse og vekt da jeg kom til.. mine første tenner, første skritt,,, første ord.. første dag bleiefri osv

Leter etter en plass der jeg kan opprette en sånn bok og etterhvert skrive ut.

Er veldig takknemlig for tips :)

Gratulerer med familieforøkelsen :) Eneste babydagbok jeg har hørt om på nett er Tweekaboo.com. Ikke testet den ut selv, så kan ikke si noe om den er bra eller ikke...
Her har vi gått for vanlig bok av den gamle sorten...men blir lite bilder i den gitt da vi aldri roter oss ut til å skrive ut noen av alle de bildene vi tar av jenta vår :oops:

Vet ikke om noen dessverre (du har sikkert prøvd Google?), men det finnes mange forskjellige bøker i bokhandelen der det bare er å fylle ut og lime inn bilder. Og så er det jo min fotobok fra cewe osv, men der må du legge inn all tekst og bilder selv.
Veldig koselig med slike bøker! Både jeg og min samboer har (i forskjellig grad av fullført/utfyllende info, men dog), og det er veldig kjekt å bla i, så ville at vår sønn også skal ha det. Jeg lager fra bunnen av, litt tiltak men skal nok komme i mål :)

Back
Topp