~ruby~
Forumet er livet
Vi hadde dåp på søndag, og jeg må bare vise dere den flotte kaka:


En veldig god venninne av meg har laget den! Og nå er hun Matilde sin gudmor også... [:)][:)]

Her er en av bord dekorasjonene... søt? [:)][:D] Vi hadde disse på bordet i bryllupet også, så måtte jo bare bruke dem! Resten bestod av papp tallerkner, plast glass og papirduk.. Her kjører vi stor-stil [8D] vi hadde nemlig maten ute med grilling.. i litt regnvær, så klart, men teltet holdt oss både tørre og varme. [:)][:)]

Et litt sinna dåpsbarn... [:(][:(] [;)] Hun var trøtt, sulten og lei av alt styret... [8D]


En veldig god venninne av meg har laget den! Og nå er hun Matilde sin gudmor også... [:)][:)]

Her er en av bord dekorasjonene... søt? [:)][:D] Vi hadde disse på bordet i bryllupet også, så måtte jo bare bruke dem! Resten bestod av papp tallerkner, plast glass og papirduk.. Her kjører vi stor-stil [8D] vi hadde nemlig maten ute med grilling.. i litt regnvær, så klart, men teltet holdt oss både tørre og varme. [:)][:)]

Et litt sinna dåpsbarn... [:(][:(] [;)] Hun var trøtt, sulten og lei av alt styret... [8D]