Barnedåp..

~ruby~

Forumet er livet
Vi hadde dåp på søndag, og jeg må bare vise dere den flotte kaka:
 

 
En veldig god venninne av meg har laget den! Og nå er hun Matilde sin gudmor også... [:)][:)]
 

 
Her er en av bord dekorasjonene... søt? [:)][:D] Vi hadde disse på bordet i bryllupet også, så måtte jo bare bruke dem! Resten bestod av papp tallerkner, plast glass og papirduk.. Her kjører vi stor-stil [8D] vi hadde nemlig maten ute med grilling.. i litt regnvær, så klart, men teltet holdt oss både tørre og varme. [:)][:)]
 

 
Et litt sinna dåpsbarn... [:(][:(] [;)] Hun var trøtt, sulten og lei av alt styret... [8D]
 
Nydelig!!
Så heldig du er som har s¨å flinke venner :)
 
For et kunstverk av ei kake[:)] Den var jo riktig fin jo[:)] 
 
eg er sjalu!! for ei flott kake! gratulerer med vell overstått dåp[:D]
 
Gratulerer med vel overstått dåp! Og kaka var kjempe flott!
 
For ei flott kake!!
 
Den var lekker !!!! Nesten for fin til å spises [;)]
 
Så fantastisk flott kake!! [:)] Jeg gleder meg til det er min tur, men jeg kommer ikke til å få en så vakker kake!!
 
Takker... [:)][:)]
Veldig fornøyd med den kaka! Den er hvit marsipan, noe som hun får kjøpt et sted i Oslo.. tror jeg... Jeg hadde jo ikke hjerte til å ødelegge den, så hun måtte skjære første stykket selv! [:D][:D][:D]
Den var kjempe god!! Alle skrøt av den...
MEN jeg fikk jo gallestein anfall dagen etter.. [8D][&:] vet ikke om det kan være kakene.... hmm.. [:@]
 
ORIGINAL: Tussi75

Den var lekker !!!! Nesten for fin til å spises [;)]
 
Back
Topp